Avatar billede frenjon Nybegynder
24. september 1999 - 09:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

OC af et Voodoo 1 kort

Jeg har lige OC'et mit Orchid Righteous 3D kort til 62 MHz i stedet for 50 MHz - hvordan finder jeg ud af hvor meget det har hjulpet

Jeg har kørt en test der hedder Final Reality - det er samme resultat før og efter ???

er der noget der kender til 3d tests som stresser 3dkortet og ikke processoren ?

Måske nogle URL's ?

-Frenjon
Avatar billede Slettet bruger
24. september 1999 - 09:39 #1
En god ide er altid at kører en test i quake, det er også hvad computerblade gør.
En god svær test er crusher testen under quake.
Jeg kan ikke huske hvordan man kører den, desværre.
Avatar billede frenjon Nybegynder
24. september 1999 - 09:44 #2
det skal nok være et windows program eller en time demo til HAlf-life :)

Jeg har ikke quake eller Quake2 - og nej - heller ikke Quake 3 (skod spil)
Avatar billede voodoo Nybegynder
27. september 1999 - 11:58 #3
du kan køre en Quake 2 test. ellers kan du få et benchmark program der hedder ZD Benchmark 3D på www.zdbop.com
Avatar billede nyles Nybegynder
05. oktober 1999 - 12:09 #4
Quake spilene er klart de mest udbredte at benchmarke med, så kan du også sammenligne med andres resultater.

Så få fat i et af dem (helst Quake2), så kan jeg fortælle hvordan det foregår.