Avatar billede cygnet Praktikant
22. februar 2004 - 18:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Skrive tekst i en ring

Mener man kan formatere tekst så det står i en cirkel

Altså f.eks.

--------XXXX
-------XXXXXX
------XXXXXXXX
-------XXXXXX
--------XXXX

- svarer til space
Avatar billede perj Nybegynder
22. februar 2004 - 18:46 #1
Kommer der også et spørgsmål ?
Avatar billede perj Nybegynder
22. februar 2004 - 18:52 #2
Med alle de åbne spm. du har, er det heller ikke sikkert du får et svar, så glem bare at stille et spørgsmål.
Avatar billede cygnet Praktikant
22. februar 2004 - 19:05 #3
Spørgsmålet er jo hvordan man gør det, må kunne gøres med nogle autofigur eller lign. ?

Kommentar til dit brok: Prøv at se mine spørgsmål igennem, dem jeg har fået et svar på, har fået point - ellers så tryk ANMELD.
Avatar billede perj Nybegynder
22. februar 2004 - 19:09 #4
Nu kunne jeg ikke drømme om at anmelde dig da det ikke står i reglerne, at du afgiver point - men det er heller ikke forbudt:-)
Avatar billede cygnet Praktikant
22. februar 2004 - 19:14 #5
perj > kan du ikke stoppe med at spamme spørgsmålet, hvis du har yderligere kommentarer så send til ks(a)cygnet.dk
Avatar billede hcma Novice
22. februar 2004 - 19:33 #6
cygnet >>>  Det skal IKKE menes som kritik (bare et lille bitte suk).
Du har i hvert fald 3 som kan lukkes (er besvaret) (det ene fra idag ;O) )
og yderligere har du mange åbne, som du godt nok ikke har fået et acceptabelt svar på. Kan du ikke lige kigge dem igennem og hvis du så stadig ikke kan finde noget brugbart, så selv svare på dem så de kan blive lukket. Du kan så evt. oprette dem påny for at se om der så er gevinst.
Men ellers: du har nok ret (storm i et glas vand)
Avatar billede jkrons Professor
22. februar 2004 - 22:39 #7
Og svaret er vel nej. Word har ikke en funktion, der kan det du skitserer ovenfor, så det er noget med at gøre det manuelt.