Avatar billede martinfn Nybegynder
22. februar 2004 - 17:21 Der er 8 kommentarer

her curufinwe

tak for hjælpen og her er alle mine point som lovet!!!!
Avatar billede norbert Nybegynder
22. februar 2004 - 17:36 #1
Ref?
Avatar billede norbert Nybegynder
22. februar 2004 - 17:46 #2
Du er nødt til at give Ref til spørgsmålet, ellers bliver det anmeldt!!!
Norbert.
Avatar billede norbert Nybegynder
22. februar 2004 - 18:20 #3
Da martinfn og curufinwe ikke har deltaget i samme spørgsmål eller tråd på noget tidspunkt er denne tråd anmeldt med  mistanke om pointoverføring.
Norbert.
Avatar billede eagleeye Praktikant
22. februar 2004 - 18:40 #4
martinfn >> Der mangler lige en spørgsmål reference for hvorfor curufinwe skal havde point??

Du bedes bemærke reglerne: http://www.eksperten.dk/regler.phtml
2.1.12: Det er ikke tilladt at tildele point for en løsning der ikke er tilgængelig for alle Ekspertens brugere.
Samt 2.1.13: Det er ikke tilladt at tildele point for en opgave løst uden om Eksperten (feks. opgaver løst via mail, icq eller telefon).

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede martinfn Nybegynder
23. februar 2004 - 16:54 #5
helt ærligt kan i ikke bare være lige glade... eller i for måske point ud af at side og kigge på alle spågesmålene så i kan svine dem til er har oprettet det...
Avatar billede ird Praktikant
23. februar 2004 - 17:05 #6
Reglerne skal stadig holdes!
Avatar billede norbert Nybegynder
23. februar 2004 - 17:11 #7
Der er ingen, der har svinet nogen til her. Det var en venlig henstilling om at følge reglerne. Intet andet.
Norbert.
Avatar billede eagleeye Praktikant
23. februar 2004 - 17:17 #8
martinfn >> Du har selv acceptere reglerne.
Der er ikke nogle som sviner dig til, det er et simpelt spørgsmål du bliver stillet.