Avatar billede sp Nybegynder
22. februar 2004 - 16:09 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Problemer med reklame jeg ikke kan afmelde

Hej.

Jeg har det problem at jeg ikke kan afmelde en reklame email jeg får tilsendt. Jeg har forsøgt at henvende mig til dem flere gange men ingen svarer.

mvh
SP
Avatar billede fromsej Praktikant
22. februar 2004 - 16:11 #1
Kan du ikke bare lave en regel der sletter den mail.
Avatar billede espersen Novice
22. februar 2004 - 16:13 #2
Du skal endelig ikke afmelde en tilbudsmail fra de spam-mails som du modtager !!!

Gør du det, så ved de at der er en modtager på denne mailadresse !! : Derved kan de sælge din email videre til andre som synes de har et godt tilbud til dig (P-forlængelser, piller, software og økonomiske tilbud og meget mere!)

Hvem er afsender ??  et dansk firma ??
Avatar billede thedeathart Nybegynder
22. februar 2004 - 16:13 #3
det kaldes spam, hvis du bruger hotmail kan du sige block, til emailen, med det er tyspisk umuligt at komme i kontakt med folk som sender spam.
Avatar billede sp Nybegynder
22. februar 2004 - 16:16 #4
Ja jeg ved godt hvad SPAM er, men den her kom i forbindelse med et site som jeg selv har tilmeldt. Jeg undrer mig over hvorfor de ikke svarer.
Avatar billede sp Nybegynder
22. februar 2004 - 16:17 #5
pincode@dindating.dk
Avatar billede espersen Novice
22. februar 2004 - 16:18 #6
se http://www.net-tjek.dk/ : der kan du anmelde dem for spam
Avatar billede sp Nybegynder
22. februar 2004 - 16:19 #7
Eller nej, jeg har ikke tilmeldt det... Men det kommer tilsyneladende fra et dating-site. Der kommer 2 ens.
Avatar billede thedeathart Nybegynder
22. februar 2004 - 16:22 #8
ok, men hvis du ikke har tilmelt dig det, og ikke gider have der er der spam, så tag og anmeld dem :D
Avatar billede sp Nybegynder
22. februar 2004 - 16:27 #9
Tak for hjælpen
Avatar billede espersen Novice
22. februar 2004 - 16:45 #10
det var så lidt ;o)