Avatar billede vasfi Nybegynder
22. februar 2004 - 14:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opretter selv 1394-Netværkkort #2

Opretter selv når computeren tændes, 1394-netværkkort #2 1394-forbindelse netværkforbindelse.
Jeg bruger  XP-Home og Norman Antivirus-firewall

Afinstalleret Norman antivirus og firewall
og deaktiveret alle start filer,  under Msconfig-start-
men det hjalp ikke! Nogen der kan hjælpe mig med at afinstallere selvoprettelse af netværkskort??
Avatar billede yaris Praktikant
22. februar 2004 - 15:01 #1
Prøv at fjerne begge netkortene og genstart computeren
Avatar billede rkhdk Nybegynder
22. februar 2004 - 15:03 #2
Du har sikkert et firewire stik i din PC
1394 er Firewire, og da firewire kan bruges til netværk så laver XP en netværksforbindelse med din firewire.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
22. februar 2004 - 15:08 #3
lille artikkel om Firewire netværk i XP
http://www.tweaktown.com/document.php?dId=309&dType=article
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
22. februar 2004 - 15:19 #4
Højreklik denne computer --> egenskaber --> fanebladet hardware --> enhedshåndtering --> find IEEE 1394 bus...... ---> klik i krydstet til venstre derfor ---> højreklik på undermenuen som kommer frem og vælg "deaktiver"

Men hvorfor fjerne den ??