Avatar billede greenhelmet Nybegynder
22. februar 2004 - 11:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Driver til ms intellimouse for bluetooth

Jeg sidder pt. og fumler med en ms intellimouse for bluetooth. Desværre har jeg forlagt den medfølgende CD, og mangler derfor driverne. Af en eller anden årsag kan de ikke hentes fra microsoft.com. Er der nogen der kender et sted på nettet, hvorfra de kan hentes eller evt. ligger inde med dem selv og har lyst til at dele ud af dem? Er der desuden nogen forklaring på hvorfor de ikke ligger tilgængeligt på microsofts hjemmeside.

Mvh
GH
Avatar billede arlet Juniormester
22. februar 2004 - 11:17 #1
Avatar billede greenhelmet Nybegynder
22. februar 2004 - 12:20 #2
Der ligger et hav af drivere, men jeg ser ikke nogen specifikt til bluetooth. Desuden ser det umiddelbart ud som om det springende punkt er følgende fil - som jeg naturligvis også mangler...

q323183_wxp_sp2_dan.exe

Er der nogen der ved hvor denne fil kan findes. Der er er et tidligere spørgsmål(http://www.eksperten.dk/spm/403487), der går på den samme fil...men de links jeg har fundet er døde.

GH
Avatar billede leifss Nybegynder
23. februar 2004 - 17:24 #3
ja den har jeg, og sender den til dig
hilsen leifss