Avatar billede martin_moth Mester
22. februar 2004 - 09:24 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Numre i overskriften

Jeg har et dokument hvor jeg anvender typografien Overskrift1, overskrift2 og overskrift 3. Men disse vises UDEN numre - det vil jeg gerne lave om, så de fx. hedder

1 Overskrift1
1.1 Overskrif2
1.1.1 Overskrift3

Men det vil ikke lykkes, jeg får lavet fx.

1 Overskrift1
1.1 Overskrif2
2 Overskrift1
1.2 Overskrif2

Og det er jo forkert, den sidste overskrift skulle hedde nr. 2.1 og ikke 1.2.

What to do?
Word 2000 DK
Avatar billede stry Nybegynder
22. februar 2004 - 09:34 #1
Formater->Punkopstilling faneblad "Flere niveauer" og sørg for at "Fortsæt" er vinget af i stedet for "Start forfra".
22. februar 2004 - 20:41 #2
Det klarer du ved at redigere de anvende overskriftstypografier:

Vælg Formater->Typografier...
Marker Overskrift 1
Klik på knappen Rediger
Vælg Punktopstilling
På fanen Flere niveauer vælger du den ønskede nummerering
Word vælger selv at Overskrift1 skal være niveau 1 i nummereringen
Klik på OK 2 gange

Gentag ovennævnte for Overskrift2 og Overskrift3 typografierne
Avatar billede martin_moth Mester
23. februar 2004 - 07:37 #3
Synes det er præcis det jeg gjorde. Prøver lige når jeg kommer hjem...
Avatar billede stry Nybegynder
28. februar 2004 - 13:14 #4
Hvordan går det med dine overskrifter Martin?
Avatar billede martin_moth Mester
28. februar 2004 - 21:27 #5
Har haft lidt travlt - det spiller. Ved ikke lige hvorfor det gik galt, synes selv at jeg gjorde præcis det samme.