Avatar billede vallemanden Nybegynder
21. februar 2004 - 21:15 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Nogen der har lyst til at lave et nyt hp design?

Hej

Jeg vil have et nyt design på http://www.night.dk
Nogen der har lyst til at lave det??

Pris gratis hosting af DIN hjemmeside i et år
Avatar billede kallesen01 Nybegynder
21. februar 2004 - 21:26 #1
Hmm, jeg er da med på ideen, hvis det kun er det grafiske så kan jeg godt klare det...

Men jeg har ikke nogen hjemmeside :( Kan du tilbyde noget andet? eller finder vi vel bare ud af det ;)

Skriv til mig på: kalle@mail.tdcadsl.dk så kan vi lige finde ud af de små ting ved siden...
Avatar billede vallemanden Nybegynder
21. februar 2004 - 22:05 #2
så skal du vel have dig en hjemmeside?
Jeg ved ikke lige hvad det skulle være jeg kan tilbyde(vil ikke tilbyde penge for det)

Har du lavet design til hjemmesider før? har du nogle refarancer??
(ja jeg ved godt det er stavet forkert)
Avatar billede vallemanden Nybegynder
22. februar 2004 - 02:32 #3
hjemme siden skal være i PHP og MySQL
Avatar billede gangiden.dk Nybegynder
22. februar 2004 - 12:59 #4
Jeg vil godt lave den, kontakt mig på tobiasbaypetersen@hotmail.com, har bl.a. lavet www.macme.dk, www.gangiden.dk, www.skrobelevgaard.dk og flere. Kontakt mig hvis du er interesseret, det kræver selvfølgelig at jeg får en side med php og mySQL, og min. 100 mb plads...
Avatar billede vallemanden Nybegynder
22. februar 2004 - 16:12 #5
>>Gangiden.dk jeg har sendt en mail til dig
Avatar billede gangiden.dk Nybegynder
24. februar 2004 - 14:43 #6
Så har jeg lavet et eksempel, det kan ses på http://www.macme.dk/night.dk/
Avatar billede vallemanden Nybegynder
24. februar 2004 - 17:12 #7
Gangiden>>> Som før omtalt skal den køre mysql og php
Avatar billede gangiden.dk Nybegynder
24. februar 2004 - 18:19 #8
i dit spm, beder du kun om design, jeg håber ikke at du havde regnet med at der var nogle der ville lave en hel hjemmeside for, også kun få 1 års webhotel for det...
Avatar billede vallemanden Nybegynder
24. februar 2004 - 18:32 #9
>>>gangiden<<<
Kan du evt. lave menuen om så den er lidt smartere end bare links?
evt med nogle undermenuer. Tror farven skal være blå,
og fonten skal absolut være en anden
så kan det godt være noget der kan bruges
Avatar billede vallemanden Nybegynder
24. februar 2004 - 18:47 #10
og så skal det være så jeg kan putte reklamer i højre side
Avatar billede vallemanden Nybegynder
24. februar 2004 - 18:53 #11
lige endnu en idé jeg kunne godt tænke mig at have mit logo på også
Avatar billede vallemanden Nybegynder
24. februar 2004 - 18:53 #12
er det noget du vil bygge på gangiden.dk???
Avatar billede gangiden.dk Nybegynder
24. februar 2004 - 19:35 #13
jeg har faktisk et helt andet design, som jeg havde lavet til gangiden.dk, men jeg har aldrig fået det brugt, da jeg ikke længere har lyst til at drive gangiden.dk. Så derfor bliver dette også et af mine eksempler, tjek www.macme.dk/gangiden.dk/, dette skulle tilfredsstille alle dine krav, mulighed for reklame, et lidt mere trendy menu. Det er dog stadig kun designet, jeg arbejder hverken i PHP eller mySQL...!
Avatar billede vallemanden Nybegynder
24. februar 2004 - 19:43 #14
wow ja det er FEDT, det vil jeg gerne bruge, vil du tilpasse det til mig eller??
Avatar billede gangiden.dk Nybegynder
24. februar 2004 - 19:53 #15
jeg havde regnet med at du bare fik det grundlæggende i designet, også selv tilrettelagde det...! Hvad siger du til det...!