Avatar billede urokke Nybegynder
19. februar 2004 - 19:32 Der er 16 kommentarer

Nyt ehandels site - Dandomain expert

Jeg skal oprette et nyt ehandles site og har brug for hjælp med Dandomain som jeg har valgt som løsning. Er der nogen der vil tilbyde hjælp (ikke for point). Så venligst send en email til euromaaffe@hotmail.com med reference på sites i har lavet, samt ca. time pris. Jeg har strukture og koncceptet klar.
Avatar billede kokoko Nybegynder
19. februar 2004 - 20:15 #1
Hvad mener du helt præcis? Udviklet et helt site? Eller have hjælp til noget hos DanDomain? (fx. implementation af betallingssystem)
Avatar billede urokke Nybegynder
19. februar 2004 - 20:19 #2
en der kender 'alle' funktionaliterne i dandomain og kunne bruge evt en weekend på at hjælpe mig med at lave det, design, betaling struktur etc...
Avatar billede kokoko Nybegynder
19. februar 2004 - 20:24 #3
Jeg har godt nok lavet en webbutik som kører hos DanDomain. Jeg synes de har en god support, og oprettelses gebyr på betalingssystem dækker bladt andet hjælp til at få det sat korrekt op.
Avatar billede urokke Nybegynder
19. februar 2004 - 20:28 #4
ok, men det er også mange andre funktioner der skal bruges hjælp til - jeg har ikke tid til at læse alle manualerne, men vil gerne have hjælp fx over et par dage af en pro.
Avatar billede kokoko Nybegynder
19. februar 2004 - 20:30 #5
Jeg har desværre ikke tid - og er heller ikke pro, så held og lykke.
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. februar 2004 - 20:47 #6
Hvor meget er du interesseret i at give.. Det lyder somom det kommer til at tage en del timer.
Avatar billede urokke Nybegynder
19. februar 2004 - 21:11 #7
tror jeg har brug for ca. 20 timers rådgivning for selv at lave resten. Husk jeg har design koncept og krav/spec - så det er vel nærmere hvad det skal koste i timen hos jer? Det skal være en der bor i kbh.
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. februar 2004 - 21:24 #8
Hvad vil du give for 20 timer. Så er det nemmere at vurdere... Prisen er ikke den mest afhænge mere omkring hvor hurtig skal det gå. Er der en deadline og kan man lave det remote?
Avatar billede urokke Nybegynder
19. februar 2004 - 21:26 #9
sitet skal først lanceres il sommer, så ingen deadline. Det kan ikke laves remote da hele ideen er at jeg skal lære dandomain.
Avatar billede cygnet Praktikant
19. februar 2004 - 21:38 #10
Lyder spændende. Jeg vil godt kommer og hjælpe dig. Evt over 3-4 weekender i løbet af april.
Avatar billede cygnet Praktikant
19. februar 2004 - 21:39 #11
Du kan sende en mail til ks(at)cygnet.dk - vil helst ikke ud med konkrete bud på pris på eksperten.
Avatar billede ricky Nybegynder
19. februar 2004 - 22:31 #12
får man udleveret asp koden hos Dandomain ?
Avatar billede nse Nybegynder
20. februar 2004 - 14:46 #13
Ricky: Selvfølgelig gør du ikke det...
Avatar billede ricky Nybegynder
20. februar 2004 - 14:56 #14
ok - det mente jeg heller ikke (selvom jeg nu ikke kan se noget selvfølgeligt i det).. det undrer mig bare til stadighed at når folk som urokke åbenbart ikke ved mere om det end han gør - at han så overhovedet kan få sig selv til at vælge løsning uden at spørge andre til råds først.
Avatar billede nse Nybegynder
20. februar 2004 - 15:03 #15
Tjaa.. Jeg forstår bare ikke, hvorfor han vil betale sig fra det. Man se gå ind under demo på Dandomain's hjemmeside, og se hvad løsningen kan, og det er altså ikke sværere end, at man selv kan finde ud af det..
Hvad angår betalingsløsningen læser mig sig frem på betaling.dk og ringer/skriver til Dandomain og spørger dem.
Jeg kan virkeligt ikke se, hvad det er, man behøver hjælp til.
Avatar billede henrikravndotnet Nybegynder
23. februar 2004 - 13:04 #16
send mig en mail hvis du stadig har problemer?