Avatar billede aorta Nybegynder
19. februar 2004 - 01:35 Der er 5 kommentarer

Headset og PC

Kan man bruge logitech´s mobile bluetooth headset til både mobil og IP telefoni på PC. EVT. sammen med Logitch DInovo eller USB bluetooth adapter
Avatar billede egidiussen Nybegynder
19. februar 2004 - 05:47 #1
Hejsa
Hvis du har en Bluetooth adaptor til din pc, saa burde du kunne bruge hvilken som helst Bluetooth enhed til din pc.

Skipper
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
19. februar 2004 - 08:50 #2
Det vil jeg da lige forsøge.
Avatar billede vjacob Nybegynder
19. februar 2004 - 09:24 #3
Jeg har dog læst om problemer med at anvende Skype på www.mobildebat.dk prøv at gå ind og søg derinde. Det virker mig bekendt ikke helt, som man kunne håbe. Der kan være flere grunde, men jeg antager, at fejlen mest ligger i Skypes support af "Bluetooth audio input" kombineret med driver understøttelsen i Windows (XP?)
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
19. februar 2004 - 09:43 #4
Min PC vil gerne genkende headsættet, men måske har jeg formange BT ting online til at diNovo vil have flere.
Jeg når til at skulle give Headsættet en pinkode, der ligesom mister den pusten, og kommer med at der er en fejl og forsøg igen.
Avatar billede vjacob Nybegynder
22. februar 2004 - 21:30 #5
har du prøvet at ændre pinkoden?