Avatar billede mariann68 Nybegynder
19. februar 2004 - 00:30 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

rundll.32.exe

Hei! Jeg har Windows XP. Jeg får stadig opp feilmeldingen: finner ikke rundll.32.exe, hva kan jeg gjøre for å rette opp i dette?
Håper noen kan svaremeg på det :-)
Hilsen Mariann
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
19. februar 2004 - 00:33 #1
Du er ikke kommet til at fjerne den ved en fejltagelse i forbindelse med en afinstallation af SpyWare m.m.???

S.R.
Avatar billede hcma Novice
19. februar 2004 - 00:40 #2
lav en scanning som reparerer og erstatter manglende og korrupte systemfiler:
Start -> Kør -> sfc /scannow  (husk mellemrum efter sfc )
Du skal have din XP-cd klar i cd-drevet

Hvis det ikke hjælper, kan du prøve at lave en Repair:
http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#installering_repair
Vejledning her:
Avatar billede fromsej Praktikant
19. februar 2004 - 09:42 #3
http://www.sophos.com/virusinfo/analyses/w32wanteda.html
Svar nok, på hvad det er.
Prøv en onlinescan hos enten Housecall eller Bitdefender, genstart så og se om det hjalp.
http://spywarefri.dk/onlinevark.htm
Avatar billede hcma Novice
19. februar 2004 - 16:07 #4
fromsej >>  bøjer mig beskæmmet i støvet. har ikke læst på lektien  :o(
Avatar billede fromsej Praktikant
19. februar 2004 - 20:44 #5
*S*
Det er en af dem der ligger på rygraden.
Avatar billede mariann68 Nybegynder
26. februar 2004 - 15:26 #6
Jeg prøver, takk for hjelpen:-)
Avatar billede hcma Novice
26. februar 2004 - 18:38 #7
mariann68 >>  hvad hjalp ??
Avatar billede mariann68 Nybegynder
26. februar 2004 - 20:41 #8
Ingenting har hjulpet så langt. Jeg legger inn XP`n på nytt, har fått en del tull her nå, bl.a. slår pc`n av seg selv, så her er det vel bare å legge alt inn på nytt, tenker jeg. Ellers tusen takk( ps. skal sette meg mer inn i poengene her, ha tålmodighet med en uerfaren;-)
Avatar billede hcma Novice
26. februar 2004 - 21:11 #9
mariann68 >>  her er nogle FAQ's om Eksporten
http://expfaq.1go.dk/

Jeg opretter lige et pointspørgsmål til dig, da intet hjalp. Emne: Point til Susanne68