Avatar billede cubba Nybegynder
18. februar 2004 - 22:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan laver man en eksplosion

Hej Eksperter

jeg vil gerne vide hvordan man bruger den der Bombe inde i 3ds max.
og om i vil guide mig hvordan man laver en eksplosion til en film for jeg ved ik noget om den
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2004 - 23:09 #1
Avatar billede osborne Nybegynder
12. marts 2004 - 09:32 #2
Med hensyn til eksplosioner generelt så vil jeg foreslå at du ser lidt på pflow i Max 6 (findes også som plugin til Max 5). Der kan du lave alle mulige former for super gode effekter, og får så at få det til at blive ekstra flot kan du bruge Combustion (som også kan arbejde videre på det du laver i Max) eller du kan se på et program som After Effects.

Proffessionelt bruges typisk programmer some Discreets Inferno, Flame, Flint og hvad de nu hedder. Discreet har også lige udsendt et programmet Smoke og Fire.
Avatar billede osborne Nybegynder
29. marts 2004 - 23:41 #3
Kom du videre?
Avatar billede osborne Nybegynder
04. april 2006 - 12:37 #4
Mange tak for point