Avatar billede vampire_x Nybegynder
18. februar 2004 - 11:51 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Grafikproblemer med Gefoce 4 ti

når jeg er inde i 3d spil kommer der grafikfejl som f.eks, at væge forsvinder, at alt 3d forsvinder så der kun er baggrunden, først i små glimt og så crasher computeren fuldstændigt. hvert 5-10 sekund sker der en smule på skærmen, men den er stadigt crashet, desuden kører det lydklip der var igang da spillet gik ned i loop. jeg har opdateret mine skærmkorts drivere og direct x, og min computer bruger følgende:

Geforce 4 ti 4200 agpX8
amd athlon xp 2600+
512 mb ddr ram
windows xp home edition

jeg håber at der er nogen der kan hjælpe...
Avatar billede voyager_dfs Nybegynder
18. februar 2004 - 11:58 #1
har du prøvet at hente de nyeste driver fra www.nvidia.com ?

hvad chipset har du ?
Avatar billede ng_tnt Nybegynder
18. februar 2004 - 12:29 #2
Har du teste med et andet spil ? Prøv evt. at teste dit grafikkort, det kunne jo være def. - Har du ifob. med opdatering af driver AFINSTALLERET den gamle først ? husk også at slukke antivirus prog. - nyeste driver skulle hedde ForceWare 53.03
Avatar billede ird Praktikant
18. februar 2004 - 12:32 #3
Avatar billede ird Praktikant
18. februar 2004 - 12:33 #4
Hent alle andre updateringer hvis du ikke allerede har dem
Test dine RAM evt
Avatar billede vampire_x Nybegynder
18. februar 2004 - 12:58 #5
jeg har prøvet at geninstallere mine drivers men det har ikke hjulpet... hvordan tester man sine ram?
Avatar billede ird Praktikant
18. februar 2004 - 12:58 #6
Avatar billede ird Praktikant
18. februar 2004 - 12:59 #7
Fint nok du har geninstalleret dem, men prøv dem jeg smider
Avatar billede ird Praktikant
18. februar 2004 - 12:59 #8
har du alle updates til windows eller hent dem
Avatar billede vampire_x Nybegynder
18. februar 2004 - 14:07 #9
Tak for hjælpen, nu virker det. det lader til at have været en patch til nvidia kort fra windows der var problemet.
Avatar billede ird Praktikant
18. februar 2004 - 14:31 #10
Coool :)

Anytime mate