Avatar billede snowcat Nybegynder
18. februar 2004 - 11:06 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Word XP fejl? (100)

Hej Eksperter

jeg står og har det problem med mit Word XP at min værktøjslinje er blevet væk, eller hvad man kan sige, den er ikke væk men jeg kan ikke bruge den. I kan se et billede af det her www.snowcat.dk/eksperten.jpg - Kan nogen fortælle mig hvad jeg skal gøre for at få den til at være "aktiv" igen?

Mvh. Tommy Larsen
Avatar billede bartfreak Nybegynder
18. februar 2004 - 11:09 #1
der skal sikkert en repair til..
evt. start med en scannow /sfc
Avatar billede snowcat Nybegynder
18. februar 2004 - 11:10 #2
Skal jeg bare skrive det i kør og hvad gør det?
Avatar billede jkrons Professor
18. februar 2004 - 11:13 #3
Har du huske at aktivere XP hos Microsoft?
Avatar billede ng_tnt Nybegynder
18. februar 2004 - 11:14 #4
Lyder nærmere som om du burde køre en rep. af office pakken - køres under tilføj-fjern programmer med cd'en i - du får der mulighed for en rep.

ng_tnt
Avatar billede snowcat Nybegynder
18. februar 2004 - 11:15 #5
Ja har husket at aktivere den.. Hmm kan ikke finde min CD pånuværende tidspunkt derfor jeg søgte efter et svar der kunne hjælpe mig nu uden Cd ?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
18. februar 2004 - 11:17 #6
hvis du laver en scannow, skal cdén være i..!
ellers er en afinstallering.. geninstallering, en sikker vej til at løse problemet..!
Avatar billede jkrons Professor
18. februar 2004 - 11:18 #7
En anden mulighed kan være at en nøgle i registreringsdatabasen er blebet "korrupt".

Nedenstående link handler godt nok menuer mm. der helt er forsvundet, men måske kan løsningen også afjhælpe dit problem

http://word.mvps.org/faqs/apperrors/MissngMenusEtc.htm
Avatar billede bartfreak Nybegynder
18. februar 2004 - 11:19 #8
eller måske systemgendannelse.., hvis det har virket..O)
Avatar billede snowcat Nybegynder
18. februar 2004 - 11:35 #9
Har prøvet at aktivere den igen, virker stadig ikke, Og det andet der virker heller ikke
Avatar billede jkrons Professor
18. februar 2004 - 11:37 #10
Så er der nok ikke mange muligheder tilbage, der ikke kræver en CD.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
18. februar 2004 - 14:34 #11
hvad var så løsningen..??
Avatar billede ng_tnt Nybegynder
18. februar 2004 - 14:57 #12
mon ikke det var CD løsningen der blev enden på det udfra acc. af svarene ????