Avatar billede mpj86 Nybegynder
16. februar 2004 - 21:03 Der er 14 kommentarer og
7 løsninger

Hvad mangler der på dette design?

Hej

Hvad synes i der mangler på dette design?

http://www.scooter-eksperten.dk/new_design/index4.htm

Skriv ALT hvad i kan komme på...
Avatar billede laksefar Nybegynder
16. februar 2004 - 21:05 #1
En "bar" nede i bunden..
Avatar billede fcs Novice
16. februar 2004 - 21:06 #2
Umiddelbart er siden noget grå og kedelig. Hvad med nogle billeder af de scootere du er ekspert på?

Jeg har ikke været den store fan af den slags anigter på en hjemmeside, men det er bare min mening (som alt andet jeg skriver her) ;o)

Grafikken i toppen er svær at se. Har den noget med scootere at gøre? Hvis nej, så burde den måske ændres. Hvis ja, så fremtræder det ikke tydeligt nok.

Derudover er det svært at bedømme når man kun har en forside at gå ud fra ;o)
Avatar billede bryrup Nybegynder
16. februar 2004 - 21:08 #3
Det kunne måske også være lidt godt hvis du lavede en margin i cellen med tekst.. sådan al din tekst kom lidt mere ind. så det ikke starter lige når cellen starter!!
Avatar billede bas Forsker
16. februar 2004 - 21:17 #4
Jeg synes umiddelbart det ser fint ud,
men jeg vil sige som fcs - fjern de der
smilies.

Ryk teksten lidt ned og lidt til højre.

/Martin
Avatar billede doggy82 Praktikant
16. februar 2004 - 21:30 #5
Brødteksten kunne godt bruge lidt margen-instilling feks:

style="margin-top:15px;margin-left:10px;margin-right:80;"

Så ser det bedre ud og er mere læseligt.
Avatar billede erleben Nybegynder
16. februar 2004 - 21:40 #6
Oppe I menu siden er der koln imllem punkterne - det forvirrer billedet for mig. Personlig ville jeg have brugt | i stedet for:
Som andre har skrevet synes jeg du skal fjerne smilies.

Ellers er det flot og overskuelig side borset fra punkterne jeg nævnte overover.
Avatar billede lordhead Nybegynder
16. februar 2004 - 22:44 #7
Jeg synes din side bliver grimmere for hver gang du vil have en vurdering? Den første gang jeg anmeldte den var den skam fed nok, men det der er IKKE flot. Især ikke menuen, det ligner hverken links, eller noget andet.

/Rune
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
17. februar 2004 - 05:26 #8
Jeg synes at du mangler en strukturering af din tekst. En lille god regel er at der helst ikke må stå mere end 45 karaktere på hver linie, da den ellers let bliver uoverskuelig for brugeren.
Jeg har talt antal karaktere i én af dine linier og her var 106. Hvilket er over det dobbelte. Noget af det du skriver kan bruges som en indledning, og andet som nogle nyheder, så du kunne strukturere det lidt ved at sætte det i nogle små bokse, som står over for hinanden horisontalt.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
17. februar 2004 - 05:27 #9
Password feltet skal lave om til type="password"
Avatar billede mpj86 Nybegynder
17. februar 2004 - 05:36 #10
lordhead: Det vil sige at det her er stadig det bedste?

http://www.scooter-eksperten.dk/new_design/index2.htm
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
17. februar 2004 - 05:44 #11
Ja ingen tvivl om det. Det andet bliver _alt_ for bredt og sværere at overskue.
Avatar billede bas Forsker
17. februar 2004 - 11:12 #12
Jeg synes også som Rune at nedenstående er meget bedre.

http://www.scooter-eksperten.dk/new_design/index2.htm

Her er linkene opdelt i kasser, og login funktionen
er kommet ned i menuen - det er godt.

Jeg tror du skal gå videre med den side i stedet for.

Fjern de der smilies og del brødteksten op i mindre
afsnit (evt. med under-overskrifter).
Hvert afsnit skal ca. være på 4-5 linier.

/Martin
Avatar billede kobe14 Nybegynder
17. februar 2004 - 11:50 #13
Copyright :P
Avatar billede rangerbs Nybegynder
17. februar 2004 - 11:58 #14
Jeg kan bedre li' de gamle designs som du har fået vurderet tidligere..

i det hele taget synes jeg at dette design virker meget tomt, og så synes jeg ikke at du skal lave dit looking halv transperant :D

men ellers synes jeg at farverne er gode..

mvh Ranger
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
17. februar 2004 - 13:50 #15
bas >> Hvem er Rune?
Avatar billede bas Forsker
17. februar 2004 - 14:10 #16
Rune er ham, der kalder sig Lordhead.

/Martin
Avatar billede mpj86 Nybegynder
17. februar 2004 - 16:12 #17
bas: Jeg tror du skal gå videre med den side i stedet for.

Men hvad synes du / i andre så der mangler på index2.htm?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
17. februar 2004 - 16:28 #18
Sådan som siden står nu synes jeg ikke jeg kan finde noget der mangler, men når du får lagt noget mere funktion/indhold på siden vil det sikkert komme.
Avatar billede mpj86 Nybegynder
17. februar 2004 - 19:01 #19
flere der kan hjælpe?
Avatar billede jps6kb Novice
18. februar 2004 - 09:36 #20
Den er en my kedelig at se på... lidt farvet grafik hist og her ville hjælpe ... lidt luft mellem brødteksten og rammen ville og være godt.
Avatar billede vioce Nybegynder
18. februar 2004 - 17:07 #21
Prøv at bryde farven. Evt. med en pink eller gul.

Prøv at lade være med at todele siden. Den består i øjeblikket meget af en kompliceret grafikdel øverst og en yderst simpel tekstdel nederst. Prøv at sætte teksten i kolonner.

Flyt login-emnet til et andet sted. Det forstyrrer meget hvor det er nu.

Men ellers fint udgangspunkt. Der skal bare arbejdes videre.