Avatar billede hundni Nybegynder
16. februar 2004 - 11:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Et godt 3-d program

Jeg kunne godt tænke mig et godt 3-d program, som er enkelt at betjene
Avatar billede chalde Seniormester
16. februar 2004 - 11:12 #1
Prøv cinema 4d:
http://www.cinema4d.com/
Avatar billede hoejrup Nybegynder
16. februar 2004 - 11:33 #2
Avatar billede michael-k Nybegynder
16. februar 2004 - 11:46 #3
Blender www.blender3d.com

Det er ved at komme op på et niveau hvor man ikke kan overse det mere, efter hvad pålidelige kilder siger.

Det er gratis om det er enkelt tror jeg ikke, var det ihvertfal ikke da jeg så det, men der kan havde været sket meget siden da.

Og så er der lige blevet lavet en dansk begynder guide til programmet :)
Avatar billede cad_service_aalborg Nybegynder
18. februar 2004 - 19:54 #4
Jeg elsker Solid Edge det er nemt at betjene men det koster.
Avatar billede mark100 Nybegynder
02. marts 2004 - 16:53 #5
Gmax er gratis og jeg syndes det er rimlig godt http://www.discreet.com/products/gmax/