Avatar billede borst Nybegynder
16. februar 2004 - 09:20 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Lære om Cisco 806

Hejsa.
Jeg har fået en Cisco 806 router og nu vil jeg gerne lære at bruge den.
Er der nogle gode bøger eller hjemmesider i kan anbefale?
Det må meget gerne være tilbundsgående materiale.
Avatar billede laksefar Nybegynder
16. februar 2004 - 09:39 #1
Øhh.. Brugsanvisningen?
Avatar billede popsy Novice
16. februar 2004 - 09:43 #3
Avatar billede borst Nybegynder
16. februar 2004 - 09:44 #4
#2 jeg har kun fået selve hardwaren og desværre ikke nogen brugsanvisning.
Avatar billede borst Nybegynder
16. februar 2004 - 09:49 #5
Det var ikke så meget den hardwaremæssige del af installationen jeg er interesseret i. Mere hvad man kan gøre med en router og hvordan. Den kører fint i øjeblikket men jeg har lyst til at lære lidt mere om softwareopsætning. Det behøver ikke nødvendigvis være til præcis denne router.
Avatar billede popsy Novice
16. februar 2004 - 09:57 #6
jamen så er det her du skal kigge: http://www.net-faq.dk/faq.pl?get=start
Avatar billede madah Nybegynder
16. februar 2004 - 21:59 #7
Der er ikke så meget en manual direkte til 806. Du skal kigge på generel information om Cisco IOS. Det er selvfølgelig nogle ting den så ikke kan fra de store modeller men grundelæggende fungerer det hele på samme måde.