Avatar billede cman Nybegynder
29. januar 2001 - 10:42 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kerne32.dll

Hej jeg har et ret irriterende problem!
Ca. hveranden gang jeg starter min pc op for jeg denne bemærkning! Fejl i kerne32.dll hvis problemet fortsætter så genstart computeren. det kan jeg så gøre nogle gange før det kører igen.
Håber det er nogen der kan hjælpe

Hilsen Cman
Avatar billede kjalle Nybegynder
29. januar 2001 - 10:45 #1
det kan være din cpu er for varm .... det er en typisk cpu fejl ....
Avatar billede cman Nybegynder
29. januar 2001 - 10:47 #2
Vil det sige at køleren ikke er kraftig nok
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
29. januar 2001 - 11:46 #3
det har mere ofte noget at gøre med at der er gået koks i en af dine programmer! Kik på hvad du har haft installeret for nyling og genstaller disse eller afinstaller dem og se om problemet fortsætter.
Avatar billede cman Nybegynder
29. januar 2001 - 13:03 #4
Ok tak skal du have det prøver jeg
Avatar billede masterfink Nybegynder
07. februar 2001 - 13:34 #5
Hej Cman, jeg får tit samme problem med min maskine.... uden at jeg tror det har noget med CPUen at gøre. Nogen gange hjælper det dog at fjerne nogle PCI-kort (netværkskortet f.eks) så måske har det noget med strømforsyningen at gøre.
HVilken hardware har du?
Avatar billede cman Nybegynder
07. februar 2001 - 22:20 #6
Hej masterfink jeg har en pentium 3 600mhz, 192sdram,30gb maxtor ata66 med controlercard,creative dxr3,voodoo3 3ooo,+ 2 netkort og et sdb live ! Jeg har godtnok tænkt på
at skifte dxr3 og voodoo kortene ud med et andet
der kan klare spil dvd og divx, men jeg ved ikke om det findes.
Avatar billede masterfink Nybegynder
09. februar 2001 - 10:49 #7
HHMMMM... Microsofts supportside er faktisk god. På  http://search.support.microsoft.com/kb/c.asp?ln=en-us&sd=gn      ka man lede efter specifikke fejl. Jeg har hørt nogen foreslå at det måske ka være en RAM-fejl. dunno......
Avatar billede cman Nybegynder
09. februar 2001 - 14:22 #8
Okay så vil jeg lige prøve at kigge der !
Den nyeste fejl den kommer med er i USER.exe