Avatar billede bubel Nybegynder
29. januar 2001 - 10:17 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Cascading Style Sheets og Tabeller

Hvilke attributter er der for tabeller i et style sheet ?

Jeg ville gerne have et link til en side hvor der er en god reference guide til css.
ingen links til http://www.w3.org/Style/CSS/ har været der og har ikke fundet noget brugbart.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
29. januar 2001 - 10:23 #1
Avatar billede hoejrup Nybegynder
29. januar 2001 - 10:23 #2
Avatar billede bubel Nybegynder
29. januar 2001 - 11:16 #4
Kan man så betragte Table som et box-element og sætte borderwidth, color osv på den.
Og hvad med Tables originale Bordercolor og Bordercolordark ?
Avatar billede eagleeye Praktikant
29. januar 2001 - 11:29 #5
http://developer.netscape.com/docs/manuals/communicator/dynhtml/jss34.htm

Jeg har ikke prøvet men jeg vil da gætte på at de kan lade sig gøre. Generelt kan man benytte alt som ændre farve, størrelse osv.
Avatar billede bubel Nybegynder
29. januar 2001 - 11:48 #6
efter at have bladret de sider igennem har jeg fundet ud af at man kan sætte border properties med
    border-top-width: 1px;
    border-top-style: solid  ;
    border-top-color: #33cc66;

    border-bottom-width: 1px;
    border-bottom-style: solid  ;
    border-bottom-color: #336666;

    border-right-width: 1px;
    border-right-style: solid  ;
    border-right-color: #336666;

    border-left-width: 1px;
    border-left-style: solid  ;
    border-left-color: #33cc66;
og så lave Tabellen med Table.border og benytte <TABLE class=\"border\">
Så jeg beholder standard table tag\'et
Tak for hjælpen....
Avatar billede 49152 Nybegynder
29. januar 2001 - 13:19 #7