Avatar billede 1234qwer Nybegynder
14. februar 2004 - 15:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Konvertering fra Word XP til Lotus Word Pro

Er det muligt at konvertere doc-dokumenter til LWP-dokumenter?
Avatar billede aovergaard Nybegynder
14. februar 2004 - 21:15 #1
Så vidt jeg kan se, så er det ikke muligt. Du kan konvertere til Work til rtf og til ms-dos tekst m layout, men ikke noget med lotus.
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
15. februar 2004 - 14:50 #2
Det kan du desværre ikke - M$ supporterer ikke lwp format. Det du kan gøre er at gemme dine doc i version 6.0 som godt kan læses/åbnes af Word Pro. Derefter kan du så gemme filerne i lwp format