Avatar billede nissen43 Nybegynder
14. februar 2004 - 14:23 Der er 2 kommentarer

Ekstra harddisk i xp

jeg har monteret en ekstra harddisk, bios har "set" den og i "enhedshåndtering" er den også, men hvad gør jeg herfra, jeg skal vel ha formateret hardisken..... jeg bruger win xp
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
14. februar 2004 - 14:25 #1
jep hvis den kan findes i denne computer laver du en formatering på den også virker den!

hvis den ikke er der skal du boote op på en windows98 diskette og skrive fdisk når den er booted op... hvis du ikke ved hvordan fdisk virker så vent med at lav noget til der er nogen der kan hjælpe dig med det! ellers skal den partioneres (ved ikke hvordan det staves) og bag efter formateres så skulle den virke! (du kan vente med at formatere til du har startet xp op igen efter du har brugt fdisk)
Avatar billede chalde Seniormester
14. februar 2004 - 14:28 #2
højreklik denne computer->administer->diskhåndtering