Avatar billede sonic666 Novice
13. februar 2004 - 12:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan sletter eller erstatter jeg et sektionsskift i WordXP

Jeg har et dobbeltsidet dokument med flere sektioner i.
eg har både indsat "sektionsskift til lige side" og "sektionsskift til ulige side". Når jeg nu har fundet ud af at et af dem er forkert, hvordan laver jeg så et ligesidet sektionsskift om til et ulige sektionsskift. Eller helt sletter det, og indsætter det rigtige.

Når jeg prøver at slette et lige sektionsskift bliver det før, som ellers var ulige, erstattet med det lige jeg slettede.

Håber nogle kan hjælpe
Avatar billede rvm Nybegynder
13. februar 2004 - 13:53 #1
Sektionskiftene (når det det lige/ulige sider) går gennem hele dokumentet. Defor kan du ikke bare ændre et enkelt, uden at det påvirker de andre. Du må f.eks. indsætte et tom side for at løse problemet.
Avatar billede bufferzone Praktikant
13. februar 2004 - 20:13 #2
Du starter med at slå feltkoder til, for at kunne se sektionsskiftene. (ikonet ligner et omvendt P med en ekstra streg og vindes på standard linialen. Herefter vil du kunne se de enkelte side- og sektions skifter, samt hvad det enekelte sektionsskifte er få en type.

Du sletter den ved at markere den og slette. Du skifter type ved at markere den og indsætte en anden type
Avatar billede rvm Nybegynder
18. maj 2004 - 08:51 #3
Fik du svar på dit spørgsmål?