Avatar billede nyhuus Nybegynder
13. februar 2004 - 00:43 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Cs server script

Hej jeg mangler en cs server script til min chan nogenm der kan hjælpe???

Det skal være en script så man kan se server stats og banen og de normale server ting :D

//på forhånd tak :D
Avatar billede nyhuus Nybegynder
14. februar 2004 - 10:12 #1
kan ikke klare denne her det kan jeg godt forstå det kan jeg heller ikke
Avatar billede nyhuus Nybegynder
14. februar 2004 - 10:13 #2
ups Kan i ikke klare denne her det kan jeg godt forstå det kan jeg heller ikke
Avatar billede nyhuus Nybegynder
15. februar 2004 - 18:09 #3
kan i ikke klarge denne her???? jeg skal virklik bruge det script...!
Avatar billede nyhuus Nybegynder
16. februar 2004 - 15:15 #4
i må godt svare men jeg har selv fundet et mega let script
Avatar billede benson Nybegynder
23. februar 2004 - 07:46 #5
Noget du vil dele ud af :-) har lige set dit indlæg
Avatar billede nyhuus Nybegynder
23. februar 2004 - 20:15 #6
nej det vil jeg ikke da det kune virker til 1,5 og det virker da heller ikke rigtigt
Avatar billede lycra Nybegynder
07. marts 2004 - 00:15 #7
Prøv det her... det har virket optimalt hos mig.

on *:text:!server:#:{
var %MyServer = (IP)
if ($sock(HL.ServerInfo)) {
.notice $nick Sry, men en anden prøver lige nu at hente informationer fra serveren. Prøv igen om lidt.
}
else {
.notice $nick Søger efter informationer for (IP!) på port (PORT!)
sockudp -nk HL.ServerInfo $replace(%MyServer,:,$chr(32)) ÿÿÿÿinfo
set %HL.QueryNick $nick
.timer 1 10 HLQueryTimeout
}
on *:udpread:HL.ServerInfo: {
sockread -fn &ServerInfo
breplace &ServerInfo 0 254
var %ServerInfo = $bvar(&ServerInfo,1,$bvar(&ServerInfo,0)).text
.notice %HL.QueryNick Serveren navn: $gettok(%ServerInfo,2,254)
.notice %HL.QueryNick Serverens ip: 81.7.129.89:27019
.notice %HL.QueryNick Bane som spilles nu: $gettok(%ServerInfo,3,254)
.notice %HL.QueryNick Spillere på serveren: $iif($mid(%ServerInfo,$calc($len(%ServerInfo) - 2),1) != $chr(254),$asc($gettok(%ServerInfo,6,254)),0) $+ / $+ $asc($right($gettok(%ServerInfo,6,254),2))
sockclose HL.ServerInfo
unset %HL.QueryNick
}
alias HLQueryTimeout {
.notice %HL.QueryNick Serveren er nede i øjeblikket eller også MEGET langsom, som den ellers ikke er.
sockclose HL.ServerInfo
unset %HL.QueryNick
}
Avatar billede nyhuus Nybegynder
07. marts 2004 - 11:09 #8
lycra er det ikke det jeg fik over msn som er fra dengang pots var online?????
Avatar billede nyhuus Nybegynder
07. marts 2004 - 11:10 #9
tror du ike du har et ellerandet add on på det for det virker ik hos mig :(
Avatar billede lycra Nybegynder
14. marts 2004 - 21:07 #10
nope det er/var ikke nogen addon det er et rent script... men kan godt være det kun virker til 1.5