Avatar billede kabsoer Nybegynder
12. februar 2004 - 22:40 Der er 1 løsning

Word henger seg opp

feil opptrer når jeg har åpnet en word-filer fra en mottatt e-post (vedlegg). Når jeg har gjort det en gang, får jeg straks feilmelding og word blir avsluttet. Jeg mistet nettopp siste påbegynte brev som ikke var lagret. Slik kan jeg ikke ha det!
Men hva kan være skyld i feilen? det har etterhvert skjedd mange ganger.
Avatar billede jkrons Professor
12. februar 2004 - 23:02 #1
Jeg kender ikke den præcise årsag, men oplevede det samme, og har lært at vedhæftede dokumenter altid bør gemmes på hatrddisken før de åbnes.