Avatar billede dullerdk Nybegynder
28. januar 2001 - 18:24 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

password program

Er der nogen der kender et program hvor man kan give mapper i windows password. ikke over netværk.

MVH:
dullerdk
Avatar billede blood Nybegynder
28. januar 2001 - 18:26 #1
Det kan man tilsvære ikke!!!!
Avatar billede zycho Nybegynder
28. januar 2001 - 18:29 #2
har prøvet nogle progs. (kan ikke huske navnene)som kunne det du bad om, men de virker ikke ordentligt rent sikkerhedsmæssigt.

Hvis du for eksempel sætter password på din mp3 mappe kan du så spille filerne fra den mappe alligevel ved at åbne dem fra et audio program (f.eks. media player, winamp)
Avatar billede dullerdk Nybegynder
28. januar 2001 - 18:35 #3
det gør ikke noget. det skal bare være sådan at man ikke kan gå ind i mappen når f.eks når ens forældre lige kigge på ens Hdd. Og man har noget de ikke skal se
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
28. januar 2001 - 18:36 #4
dullerdk:> æhm .. hvad med at sætte pauseskærm på når du ikke bruger comp\'en og sætte password på den ? så kigger dine forældre da ingen steder... og så et system-password i BIOS så er du helgarderet..
Avatar billede dullerdk Nybegynder
28. januar 2001 - 18:38 #5
nej for jeg har nogle tin som de godt skal kunne bruge.
Avatar billede zycho Nybegynder
28. januar 2001 - 18:51 #6
anden løsning kunne være at skjule filerne/mapperne.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
28. januar 2001 - 18:53 #7
zycho:> nytter intet hvis han har slået \"Vis alle filer\" eller \"Vis skjulte filer & mapper\" til ..
Avatar billede dullerdk Nybegynder
28. januar 2001 - 18:55 #8
jeg havde et en gang som hed encrypt. men det var kun til filer og ikke mapper
Avatar billede zycho Nybegynder
28. januar 2001 - 18:57 #9
dullerdk >> Hvor meget ved dine forældre om pc??

Det lyder latterligt, men det er vi næsten nød til at vide, for at fortælle dig hvordan du skjuler dine stats-hemmeligheder :-)
Avatar billede kfdk Nybegynder
28. januar 2001 - 19:13 #10
kfdk>> tdaugaard: ????????????
Avatar billede dullerdk Nybegynder
28. januar 2001 - 20:16 #11
de ved ikke særlig meget om comp
Avatar billede eagleeye Praktikant
29. januar 2001 - 00:00 #12
Hvad med Pretty Good Privacy.
Et program som hedder PGP Disk, omtales her: http://www.networkcomputing.com/910/910sp3.html

PGP hjemmeside: http://www.pgp.com/
Avatar billede koxxxx Nybegynder
30. januar 2001 - 09:57 #13
Avatar billede Trine Nybegynder
30. januar 2001 - 10:45 #14
Jeg bruger det program der hedder Interscope BlackBox. Det er mægtig nemt at bruge. Lige som med WinZip, der ligger i menuen når man h-klikker på en fil/mappe, ligger Blackbox der også. Man skriver den kode man ønsker at beskytte filen med.

Jeg har nogle gange nogle hemmlige ting, som jeg delte med en ven ved at brænde informationerne over på en cd-rom. Vennen behøver ikke at have programmet. Der er absolut ingen måde at åbne filen -eller se indholdet, uden at skrive koden...så det er sgu vigtigt at huske sin egen koder \':-)

Link til download:
http://download.cnet.com/downloads/0-10105-100-4049730.html

Trine / Misskat
Avatar billede hope Nybegynder
30. januar 2001 - 10:53 #15
Eagleeye PGP er det rene lort!