Avatar billede Morten Nybegynder
12. februar 2004 - 13:20 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

mailmerge - Word 2000 vs XP

Hej

Jeg til word en makro som henter tekst i en tekst fil, fletter det med forskellige dokumenter og til sidst sammensætter det til et dokument.

Det virker fint i Word 2000 men i Word 2002 (XP) vil den hele tide vide feltafgrænser og postafgrænser?

Er der nogen som uden at have set koden kan fortælle hvad jeg muligvis skal ændre for at få det til at virke i Word 2002, der må jo være ændret noget i VBA fra ver 2000 til 2002

PS. jeg har ikke selv skrevet koden så at poste den her bliver for meget...
13. februar 2004 - 10:56 #1
Du kan sende det til mig under den fortrolighed jeg lever af - www.win-consult.com
Avatar billede Morten Nybegynder
13. februar 2004 - 11:14 #2
Det er nu ikke fordi jeg ikke vil offentligøre koden - blot det at jeg ikke selv har skrevet den og ikke aner hvilke dele jeg skal poste...

jeg kan ikke komme ind på din hjemmeside - men hvis du smider din mail og er villig til at kigge systemet igennem så mailer jeg straks til dig....
Avatar billede Morten Nybegynder
13. februar 2004 - 11:21 #3
Kom ind og har sendt dig en mail
13. februar 2004 - 11:39 #4
Prøv at sætte dette omkring din kode:

Application.DisplayAlerts = wdAlertsNone

' kode

Application.DisplayAlerts = wdAlertsAll
13. februar 2004 - 12:40 #5
Ovenstående virker nok ikke, men mit bud vil være referencen til Convert.dll filen, som benyttes ved Create.
Avatar billede Morten Nybegynder
25. februar 2004 - 08:43 #6
Lukker