Avatar billede nat Nybegynder
12. februar 2004 - 11:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan får jeg mit content.xml fil til at medtage retur og tab

Jeg har en content.xml fil med "img title" indhold. Det er meningen at når man klikker på img. så kommer "img title" indholdet op i et nyt vindue.
Det fungerer også så længe at der ikke er retur og tab i teksen. Men det har jeg STOR brug for at jeg kan have. Hjælp hvad skal jeg gøre?

Udsnit af XML fil:
<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<Content>
  <Section name="ToolTip_Status">
    <Content id="bla1">Bla bla bla bla</Content>
    <Content id="bla2">bla bla bla</Content>
    <Content id="bla3">bla bla bal</Content>
  </Section>
</Content>
<Content>
  <Section name="ToolTip_Blamm">
    <Content id="bla1">Bla bla bla bla
retur retur retur retur
bla bla bla bla</Content>
  </Section>
</Content>

Kan jeg skrive nogle "tegn" ind i teksten i content filen der "erstatter" retur eller tab?

(Jeg ved ikke om det gør en forskel, men det hele er kodet i C#.NET og er en web-applikation.)

Jeg har prøvet at søge på nettet, men syntes ikke at det giver den mindste smule mening.
Avatar billede nat Nybegynder
12. februar 2004 - 13:58 #1
Hvordan bruges evt. xml:space="preserve"? Jeg har set at der er mange der skriver om den. Kan det løse mit problem?
Avatar billede nat Nybegynder
11. marts 2004 - 16:19 #2
okay lukkes!