Avatar billede refshauge Nybegynder
11. februar 2004 - 16:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Timeout eller hvad ?

Jeg har et PHP-script, som generer en PDF-fil med en masse tekst og billeder vha. PDFlib. Systemet fungerer godt nok i test, hvor jeg kun genererer de første par sider.

Hvis jeg derimod sætter den til at generere alle ca. 150 sider kører den i ca. 4-5 sekunder. Derefter siger den "Serveren blev ikke fundet, eller der opstod en DNS-fejl".

Hvis jeg slår fra så den ikke skal sætte billeder ind, kan den fint generere alle siderne. Det tager 3 sekunder.

Slår jeg fra, så den kun medtager de første 20 billeder, kan den også fint generere alle siderne. Det tager ca. 4 sekunder.

Jeg tror det må være noget med timeout. Men ved ikke helt hvad jeg skal gøre ved det.

Any ideas ?
Avatar billede fangel Nybegynder
11. februar 2004 - 16:34 #1
du kan slå timout fra

set_time_limit(0);

og du kan sætte implicit flush til

ob_implicit_flush();

Morten
Avatar billede refshauge Nybegynder
11. februar 2004 - 21:42 #2
dea_pg: jeg har prøvet dit forslag, men det gør ingen forskel.
Avatar billede refshauge Nybegynder
12. februar 2004 - 09:51 #3
Efter utallige timers fejlsøgning viste det sig at problemet bestod i et JPG-billede som var korrupt.

Tak for hjælpen til dea_pg.