Avatar billede kousholt Nybegynder
11. februar 2004 - 12:09 Der er 4 kommentarer

kan ikke finde mine kontaktpersoner

Jeg kan ikke finde mit ardressekartotek når jeg gør følgende:
Starter ny postmeddelse - så kommer en ikke navngivet meddelse op - vil finde min kontaktperson ved at trykke på "til" venstre for adressefeltet - vinduet som popper op er tomt selv om jeg kan se mine kontaktpersoner under folderen "Kontaktpersoner"
Hvad kan jeg gøre for at man kan se sine kontaktpersoner den vej???
Avatar billede gitrian Nybegynder
11. februar 2004 - 12:23 #1
Højreklik på Kontaktpersoner og vælg egenskaber. Vælg fanen Outlook-adressekartotek, og sæt kryds i "Vis denne mappe som adressekartotek til e-mail"
Avatar billede gitrian Nybegynder
11. februar 2004 - 12:30 #2
Du kan også prøve følgenden:

Vælg Funktioner -> E-mail-konti i menu-linien.
Under Mappe vælges "Få vist eller rediger eksisterende mapper eller adressekartoteker".
Vælg Tilføj -> Yderligere adressekartoteker og vælg et adressekartotek
Avatar billede kousholt Nybegynder
11. februar 2004 - 14:10 #3
Når jeg vælger outlook-adressekartotek og vil sætte kryds i "Vis denne mappe som adressekartotek til e-mail" er den nedtonet
Avatar billede mile Juniormester
12. februar 2004 - 09:23 #4
Så skal du lige gå ind i:

Vælg Funktioner -> E-mail-konti i menu-linien.
Under Mappe vælges "Få vist eller rediger eksisterende mapper eller adressekartoteker".

Markér Outlook adressekartotek og klik på Fjern. Gå ud af det og luk Outlook.

Åbn Outlook igen. Gå i:

Funktioner -> E-mail-konti i menu-linien.
Under Mappe vælges "Få vist eller rediger eksisterende mapper eller adressekartoteker".
Vælg Tilføj -> Yderligere adressekartoteker og vælg "Outlook adressekartotek".

Luk Outlook og åbn den igen.

Højreklik på Kontaktpersoner og vælg egenskaber. Vælg fanen Outlook-adressekartotek, og sæt kryds i "Vis denne mappe som adressekartotek til e-mail"

Nu skulle den ikke være nedtonet længere...