Avatar billede rc Nybegynder
11. februar 2004 - 10:59 Der er 2 kommentarer

USB Cd-rom

Hvis man tilslutter en usb-cdrom til en bærbar for at installere windows virker den så, eller skal der installeres drivere?
11. februar 2004 - 18:46 #1
hmm. Det kommer nok an på om BIOS'en under støtter det. Jeg har aldrig selv prøvet det, og har heller ikke forsket i det. Men jeg kender nogle servere der kan gøre det. Også boot fra USB Disk.
Drivere Nej.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. februar 2004 - 19:34 #2
rc> hvis den skal boote, og hvis BIOS understøtter det som skrevet, så skal den tilsluttes USB port 1.