Avatar billede syspeder Nybegynder
28. januar 2001 - 12:31 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Midtown Madness

Hej! Jeg har et Geforce2 MX 32 MB, og sammen med dette spil, Midtown Madness, ser baggrunden meget underlig ud. I stedet for ordentlig grafik ser man en masse \"plader\" i lyserød og grå og andre farver. Grafikken opdaterer sig, hvis man kører rundt, men så ser man bare de dér \"plader\", (som farer rundt over skærmen) længere henne. Jeg ved, at selve spillet virker, men bare ikke sammen med dette grafikkort. Er der nogle, der ved bare lidt om, hvad jeg taler om??? - det er ret svært at forklare. Henrik!
Avatar billede andyholt2 Nybegynder
28. januar 2001 - 12:56 #2
Avatar billede syspeder Nybegynder
28. januar 2001 - 12:59 #3
Hvor finder jeg drivere for Asus Geforce2 MX 32 MB. Til Andy: Virker den download du foreslog til vores version... Bare inden jeg forsøger...
Avatar billede andyholt2 Nybegynder
28. januar 2001 - 13:01 #4
Øhh... Det havde jeg ikke lige tænkt over. Jeg ved det faktisk ikke. Men den virker sikkert til mit spil ;o)
Avatar billede andyholt2 Nybegynder
28. januar 2001 - 13:05 #5
Jeg tror du bliver nødt til at prøve.

\"When you start Microsoft Midtown Madness, randomly colored shapes may be displayed on the screen or you may experience other graphic related symptoms.\"

Er det ikke lige præcis det, der er problemet. Hvis det ikke virker, ka du vel atlid installere spillet igen.
Avatar billede syspeder Nybegynder
28. januar 2001 - 13:10 #6
Hvad er det for en side? - Den du skrev til mig før, kan man ikke downloade det på...
Avatar billede andyholt2 Nybegynder
28. januar 2001 - 13:13 #7
Er den kommentar til mig? Hvis ja, så finder du downloaden her:

http://download.microsoft.com/download/midtownmad/Patch/1.2/W9XNT4/EN-US/midtown1_patch_aspac.exe
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
29. januar 2001 - 09:48 #8
syspeder>> en anden gang skal du bruge en anden kategori, denne er KUN til forslag til selve Eksperten.
Avatar billede syspeder Nybegynder
29. januar 2001 - 14:12 #9
Ok, Undskyld! Jeg havde opdaget det lige efter, jeg skrev det, men jeg vidste ikke, hvordan jeg skulle flytte spørgsmålet til en anden kategori. Henrik
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
29. januar 2001 - 14:14 #10
Det er også OK, bare du husker det til en anden gang :)
Avatar billede syspeder Nybegynder
28. februar 2001 - 20:52 #11
Denne download virker fint til Midtown Madness 1. (Til xtom`, jeg har ikke Midtown Madness 2.)Andreas får pointene! Hilsen Henrik!