Avatar billede braghe90 Nybegynder
11. februar 2004 - 03:42 Der er 3 kommentarer

3-pol on/on/on afbryder?

Er der nogen som helst steder - herhjemme, på nettet eller per postodre - det er muligt, at anskaffe en 3-pol on/on/on afbryder? Jeg ysnes efterhånden, at jeg har undersøgt alt, men jeg har ikke kunnet lokalisere en sådan.

Håber, at der er nogen der kan hjælpe :)
Avatar billede jps6kb Novice
11. februar 2004 - 08:39 #1
Har du ikke en lokal elektronik forretning ??? Der skulle de da nok have en ...
Avatar billede ljm21 Praktikant
11. februar 2004 - 16:05 #2
www.elsupply.dk

varenr. 6053 eller 6054. Det er omskiftere, hhv 3 pl,4 st og 4 pl,3 st
Ellers i kategorien omskiftere.
Mvh
Lars
Avatar billede ljm21 Praktikant
10. marts 2004 - 09:42 #3
Hvis du fik dit svar så luk spørgsmålet, ellers må du uddybe.

Lars