Avatar billede metalmichael Nybegynder
28. januar 2001 - 08:22 Der er 12 kommentarer

Skal bruge en html protector

Hvorfan laver jeg en html protector til min hjemmeside, hvis du vil se hvad jeg mener så kig på http://www.elitecities.com/collector og tryk \"ENTER\" Gå op i \"Vis\" og \"Kilde\"
Avatar billede codebase Praktikant
28. januar 2001 - 09:07 #1
det er et javascript der gør at du ikke kan bruge højre mustast.
og så ligger siden i en frame.

Hvis du vi se kilden, kan du jo bare se hvad frame\'en hedder, og skriv hele URL\'en.

ps: er 5 points ikke lig lidt nok, hvis du vil have at folk skal give dig kode ???

-codebase
Avatar billede manon Nybegynder
28. januar 2001 - 09:07 #2
Sikkert fordi han bruger frames på siden !

DESUDEN ER DET ET POPUP HELVEDE!!
Avatar billede codebase Praktikant
28. januar 2001 - 09:09 #3
HVAD ER DET FOR EN SKOD SIDE !!!

FJOLS!
Avatar billede codebase Praktikant
28. januar 2001 - 09:12 #4
<script language=\"JavaScript1.2\">
if (document.all)
document.body.onmousedown=new Function(\"if (event.button==2||event.button==3)alert(\'Hold fingerne væk !!!!\')\")
</script>

Jeg skulle faktisk ikke hjælpe din, men.... det er sikker ikke med vilje at du ikke fortalte os det!

-codebase
Avatar billede podata Nybegynder
28. januar 2001 - 10:04 #5
--> codebase: hvis man sætter flg. script ind kan du ikke loade den enkelte frame.
LANGUAGE=\"JavaScript\">
<!--
function Rebuild()
{
if (parent != null && parent != self) {} else {window.document.location = \"index.htm\"}
}
Rebuild();
// -->
</script>

Men så længe det er lavet i html er det jo ligegyldigt, det hele ligger jo temp internet files.
:-)
Avatar billede podata Nybegynder
28. januar 2001 - 10:07 #6
ups:
<script LANGUAGE=\"JavaScript\">
<!--
function Rebuild()
{
if (parent != null && parent != self) {} else {window.document.location = \"index.htm\"}
}
Rebuild();
// -->
</script>
Avatar billede thomasledet Nybegynder
28. januar 2001 - 19:35 #7
Glem alt om at skjule HTML-kode... det kan ikke lade sige gøre... aldrig nogensinde... brug alt det javascript du kan komme i tanke om, og jeg skal vise dig en måde, hvorpå folk stadig kan se din kode.

Internettet er lavet således at HTML-koderne altid vil kunne ses.... lev med det.

Hvad er også det, der er så vigtigt, at folk ikke må se det? Lav dog passwordbeskyttelse, hvis det ikke er nogen, der må se det!

Held og lykke med at lave om på internettet!
Avatar billede manon Nybegynder
18. marts 2001 - 11:30 #8
SKAL SPM. IKKE LUKKES ? :-)
Avatar billede bobbedude Nybegynder
11. april 2001 - 11:43 #9
Hmm thomasledet prøv lige at klikke her måske du ændre mening, http://www.zdnet.com/downloads/stories/info/0,,0013C8,.html
Avatar billede jacobchr Nybegynder
17. april 2001 - 08:52 #10
For at se koden kan man jo vælge;

1) Vælg menuen : View -> Source
2) Højre-klikke og vente med at slippe til \"den der\" alert har været der.
3) Gem side som ... :-)

Da browseren skal kunne læse det er det jo også muligt for alm. mennesker, men du kan og lave html koden uden mellemrum, tabs og returtegn.

PS. Fuck det er træls at skulle se 5-10 nye vinduer som bare popper op, uden det giver noget brugbart. Ikke en side jeg vil komme tilbage til...
Avatar billede bobbedude Nybegynder
17. april 2001 - 10:13 #11
Jacob det er faktisk muligt at oversætte html koden mellem <body> og </body> til et langt java script kik evt. her http://www.pinklady.dk og se om du bare lige kan tage denne kode og genbruge den.
Avatar billede jacobchr Nybegynder
17. april 2001 - 10:34 #12
Ok, det havde jeg ikke lige set før, meget smart. :-)
Ikke da jeg vil sige det er nemt, men så er det jeg muligt at omsætte det til noget brugbart, da både nøgle og algoritme følger med i javascriptet.