Avatar billede stagis Nybegynder
10. februar 2004 - 17:40 Der er 2 kommentarer

Rettigheder i Equation Editor

Jeg har et problem med Equation Editor i Word 2003, når man har skrevet noget i en tekstboks og bagefter "afslutter" det, kan man iikke ændre i det! Dobbeltklikker man på feltet kommer der en advarsel op hvori der står "Dokumentet kan ikke åbnes. Brugeren har ikke tilstrækkelige adgangsrettigheder"

Der er logget på som Computer-administrator (det er Win Xp Pro)

- Har prøvet at geninstallere Office'en!

Hvad kan det være? Nogen der ved hvor man ændrer disse rettigheder osv...?

Mvh.
Stagis
Avatar billede oergaard Nybegynder
01. december 2006 - 21:38 #1
Jeg har lige haft to bekendte med lignende problemer. Løsningen for dem var en fuld reetablering af deres maskiner.

Hvis dit problemer er det samme som deres, skyldes fejlen at Windows opfatter din bruger som Gæst på trods af dine administratorrettigheder. Jeg forsøgte at oprette en ny administrator samt at gøre brug af den indbygget konto, men lige lidt hjælp det. Efter reetableringen virkede alt uden problemer for dem begge.

//Oergaard
Avatar billede oergaard Nybegynder
01. december 2006 - 21:57 #2
Du kan evt. forsøge at slette normal.dot forinden, jeg tror dog ikke at det vil have den store effekt i din situation...

//Oergaard