Avatar billede dsjk Novice
10. februar 2004 - 16:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Brevflet - 2 forskellige adresser

Hej

Jeg har en access database men 17.000 adresser i, som jeg gerne vil have flettet over i word. Det er som sådan ikke noget problem, men måden jeg vil gøre det på er lidt tricky.

Der skal printes på et A3-ark hvor der er fortryk den masse på. A3-arket skal efter print gennem en falser hvor det bliver bukket og delt i 2 dele.
Jeg vil derfor have at der i word er 2 forskellige adresser på samme A3-ark. Så adresse 1 fra db er på den ene side på A4-side i A3-arket og adresse 2 fra db er på den anden A4-side på A3-arket.

Kan man gøre det? og i så fald, hvordan?

/dsjk
Avatar billede kabsoer Nybegynder
10. februar 2004 - 20:12 #1
lag en "etikett" på hver a4 side
Avatar billede dsjk Novice
11. februar 2004 - 10:11 #2
hvordan det?
Avatar billede dsjk Novice
11. februar 2004 - 14:42 #3
fandt ud af en løsning:

Access databasen fik dobbelt så mange tabeller, så der var 2 sæt - hvor sæt 1 indeholder adresse 1 og sæt 2 indeholder adresse 2.

/dsjk