Avatar billede puppetmaster Nybegynder
10. februar 2004 - 13:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Tabel vil ikke"resize"

Jeg har fra en bruger modtaget et Word dokument, som indeholder en tabel bestående af 4 kolonner og 80 rækker.
Øverste række er kolonneoverskrifter.
Når man normalt starter med at skrive i en celle på en tabel, vil cellen udvidde sig for at kunne indeholde teksten, men den tabel jeg har modtaget, er cellen samme vide og teksten "forsvinder"! (indtil man hiver i højre ramme på cellen)
Der er nogle indstillinger, bla. Tilpas automatisk til indhold, som gælder for tabellen, men det nytter ikke noget at sætte den på bagefter. Hvad er det er går galt? Der er tale om Word XP, SP 2
Avatar billede kabsoer Nybegynder
10. februar 2004 - 20:20 #1
har du sjekkt om det kan være satt en "nøyaktig høyde" på raden --
gå i tabell > egenskaper for tabell > rad - fjern kryss i nøyaktig høyde :)
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
24. februar 2004 - 14:58 #2
Hmm......ikke rigtig nogen løsning på problemet, der var heller ikke kryds i "nøjagtig højde", kabsoer. Lukker spørgsmålet igen. Brugeren klarer sig på anden måde.