Avatar billede gobie Nybegynder
10. februar 2004 - 13:30 Der er 6 kommentarer og
4 løsninger

Messenger-logfiler?

Hej. Min bror kommer hjem fra et længere udenlandsophold om et par måneder. Jeg har benyttet hans en del, selvom jeg har min egen (det er grundet hans højttalere), men derfor har jeg også benyttet hans MSN-program.

Jeg har selvfølgelig haft en del dialoger kørende, og det er begrænset hvor interesseret jeg er i, at han skal se nogen af dem. Han ved en del om computere og den slags, så han ville hurtigt kunne finde dem, hvis de ligger gemt et sted. Er der nogen: og kan jeg på nogen måde slette dem?

Jeg benytter MSN 6.0.
Avatar billede morten_leth Nybegynder
10. februar 2004 - 13:38 #1
jamen hvis du har slået det til må du næsten også vide hvor de ligger... det er nemlig ikke slået til fra start af... men gå ind i indstillinger... (jeg sidder på en engelsk) men tror nok det hedder handlinger.. og vælg beskeder.. der nederst.. kan du se hvor de bliver gemt... skriv hvis du ikke kan finde dem...
Avatar billede zeko Nybegynder
10. februar 2004 - 13:38 #2
Jeg mener ikke at den laver nogen log fil med hvad du har haft kørende.
Avatar billede gobie Nybegynder
10. februar 2004 - 16:17 #3
Morten_leth > Den er der ikke hak ved. Men er du sikker på, at der ikke andetsteds kan lagres logfiler? Som skrevet, vil han opdage det før jeg kan nå at sige "reje".
Avatar billede slacz Nybegynder
10. februar 2004 - 16:22 #4
Er de ikke gemt under "Dokumenter" - "Modtagne filer" - og så går du ind i den mappe som har din mail-adr.?
Avatar billede gobie Nybegynder
10. februar 2004 - 19:36 #5
att. slacz: Nej, det var nemlig dét der var sket med ham... Derfor har jeg i øvrigt haft mulighed for at læse hans, men har ikke gjort det (har netop indlemmet en engel i denne besked)

Så det undrer mgi.
Avatar billede slacz Nybegynder
10. februar 2004 - 20:47 #6
Gobie > Hmmm... ja, er lost nu :s
Avatar billede knighten Nybegynder
13. februar 2004 - 14:28 #7
De ligger som regel her:
\Dokumenter\Mine logfiler
\Dokumenter\Modtagne filer\din_e-mail_adresse\Oversigt
Du kan i funktioner>>instillinger>>meddelser>>messenger oversigt se om den er sat til at logge og i hvilken mappe.
Hvis han har plus kan du åbne logfiler under "plus" i kontaktlisten, så åbner den mappe som logfilerne er gemt i.

Ellers kan du, for at være helt sikker, søge efter en e-mail adresse på en af dem du har skrevet med, logfilerne bliver gemt som .txt
Avatar billede knighten Nybegynder
18. marts 2004 - 21:49 #8
Har du stadig problemer...
Ellers er det nok på tide at lukke. :)
Avatar billede gobie Nybegynder
30. marts 2004 - 16:11 #9
Vi deler.
Avatar billede knighten Nybegynder
30. marts 2004 - 18:25 #10
Takker :)