Avatar billede adarp Nybegynder
10. februar 2004 - 11:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hvilken skærm er fedest??

Hejsa.

Jeg er igang med at købe en skærm. Jeg kan bare ikke finde ud af hvilken der er fedest og da jeg kun har set dem på forskellige hjemmesider er det lidt svært at finde ud af.. Derfor vil jeg lige høre om en af jer evt har sådan en skærm eller har set den et sted.

http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=2816

http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=145880

på forhånd tak.
Avatar billede madonion Nybegynder
10. februar 2004 - 11:48 #1
Samsung SyncMaster 172X, 17", sølv/sort er uden tvivl den fedeste. Der er ikke nogen sammenligning mellem disse skærme når man ser at Samsung SyncMaster 172X, 17", sølv/sort har en responstid på 12 ms mens den anden har en på 25 ms.
Avatar billede zeko Nybegynder
10. februar 2004 - 11:51 #2
Avatar billede b_ball Nybegynder
10. februar 2004 - 18:17 #3
min onkel har denne: Mermaid Ventura  og jeg syntes ikke den er særlig god... så jeg tror jeg ville tage den ande men jeg har ikke prøvet den...