Avatar billede flashit Nybegynder
27. januar 2001 - 21:31 Der er 16 kommentarer og
3 løsninger

Hvad syntes i ?

Det skal lige siges at siden IKKE er færdig endnu!!!!!!!!!!!

Det er kun en beta version, så derfor vil jer gerne have lidt kritik, inden jeg afleverer den endelige test version.

Følgende funktioner virker ikke:

Sprog, Nyheder, alle produkt billeder samt knappen Kun distributører..

http://www.am-denmark.com/index2.htm

Mvh Jakob
Avatar billede pstric Nybegynder
27. januar 2001 - 21:35 #1
Access denied over det hele
Avatar billede flashit Nybegynder
27. januar 2001 - 21:37 #2
????????

Det virker da herfra!!!
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
27. januar 2001 - 21:37 #3
Det virker nu også hos mig
Avatar billede pstric Nybegynder
27. januar 2001 - 21:39 #4
Nu virker det også hos mig. Jeg ved ikke hvad der gik galt.
Avatar billede xzxzx Nybegynder
27. januar 2001 - 21:47 #5
Den kisede lige hos mig!
Avatar billede xzxzx Nybegynder
27. januar 2001 - 21:48 #6
Nu virker den!
Avatar billede pstric Nybegynder
27. januar 2001 - 21:49 #7
Meget pæn. Det er måske lidt tidligt for en vurdering, så jeg har kun ét ankepunkt:

Jeg synes, at det er en smule forvirrende at sidde og klikke sig frem i menuerne mens billedet i toppen stadig svarer til den sidste side, man var inde på. Jeg var gået ind på GameZone, og da jeg bagefter ledte efter en liste over e-mail adresser, blev jeg lidt forvirret over, at der stadigvæk stod GameZone efter at jeg havde klikket på Kontakt.

Det er ikke så galt når man lige har opdaget forbindelsen, men det er alligevel noget man skal abstrahere væk fra fordi associationen er etableret.
Avatar billede pstric Nybegynder
27. januar 2001 - 21:51 #8
Hmmm, der er åbenbart et eller andet der går galt med tilgangen til siderne.

Jeg kan oplyse at jeg ikke klikkede på refresh, men bare lukkede browseren, da jeg fik access denied.
Avatar billede xzxzx Nybegynder
27. januar 2001 - 21:53 #9
Jeg køre med IE 5.5 kan det være derfo?
Først da jeg klikede på linket fik Serveren ikke fundet! Så fik den en gang opdater, og så virker!
Avatar billede flashit Nybegynder
27. januar 2001 - 21:54 #10
Ok, du mener når \"man\" søger på et eller andet!?

Syntes du da at der burde komme en søge overskrift frem?

Avatar billede flashit Nybegynder
27. januar 2001 - 21:57 #11
Hvad ang. tilgang til siden, så er jeg temmelig undrende, da jeg HAR tjekket den, og at den skulle virke i div. gense browsere - Netscape 6.0 (selvfølelig)
Avatar billede flashit Nybegynder
27. januar 2001 - 21:58 #12
Jeg siger tak for i aften, skal i byen....

Hurrrraaaa.

Snakkes
Avatar billede pstric Nybegynder
27. januar 2001 - 22:00 #13
Nej, jeg har vist udtrykt mig forkert. Jeg ledte i menuen efter et punkt, der kunne lede mig hen til en side med adresser. Og efter at jeg havde klikket på Kontakt og fået undermenuen frem, lagde jeg mærke til at der stadig stod GameZone oppe foroven.

Jeg har ikke noget forslag til, hvordan du løser problemet, hvis du også ser det som et problem. Det ville nok være mindst ligeså forvirrende hvis billedet skiftede hver gang man gik ind i en ny menu.
Avatar billede engrob Nybegynder
27. januar 2001 - 22:09 #14
Jeg synes siden har en god helhed. Det hele passer godt sammen, og grafikken er god (bortset fra manden under kontakt -> adresse. Han ser ivldt sjov ud. Hvordan er det i har beskåret ham?)
Farverne er fine og menuen er god.
Brug eventuelt et billede istede for den normale søg knap oppe i hjørnet. Den er lidt stor, og et pænt billede ville passe meget bedre ind.

xzxzx>> Tror du du kan få accepteret dit svar ved at skrive
Den kisede lige hos mig!
Nu virker den!
Jeg køre med IE 5.5 kan det være derfo?
Først da jeg klikede på linket fik Serveren ikke fundet! Så fik den en gang opdater, og så virker!
Avatar billede skwat Praktikant
27. januar 2001 - 22:26 #15
Jeg sidder ved en maskine med IE 4.0, siden så lidt mærkelig ud, under \"loadetiden\".
Jeg har tre ting som jeg mener skal laves om.

Siden er lidt for spraglet til at jeg kan holde ud at se påå den i for lang tid af gangen.

når man klikker rundt mellem produkterne glipper overblikket(CD Woodcraft 35, CD Woodcraft 65 og CD Woodcraft 75), du kunne skrive Woodcraft findes i X Y Z cd versioner, istedt for at de får hver deres plads.

siden ser frygtlig ud ved lave opløsninger.
./skwat
Avatar billede chrnb Nybegynder
28. januar 2001 - 00:24 #16
alle knapper i menuen ligger oveni hinanden
>>jeg bruger opera 5
ellers er siden jaevnt grim!
Avatar billede chrnb Nybegynder
28. januar 2001 - 00:25 #17
lad vaere med at bruge frames!
Avatar billede jakoba Nybegynder
28. januar 2001 - 09:04 #18
Menyen >> når der kun er eet menypunkt er det spild at kræve 2 klik ( AM profil, Gamezone, Living design, Kun distributører )

billedet i toprammen er intetsigende og ikke specielt kønt.

Der er ikke plads nok til søgefunktionen (jeg bruger large fonts) Det meste af den er skubbet ud over kanten af rammen så den ikke kan bruges.

\"Vælg sprog\" flagene er lovlig svære at finde. Jeg vil anbefale en for-forside der blot består af flagene med \"klik dit flag\" og evt en ultrakort præsentation i hvert sprog (firma valgsprog eller mission statement). Behold flagene i toprammen så folk kan skifte sprog undervejs.

Hvorfor skal toprammen reloades når der klikkes på et menu punkt. Spild og grimt.

Der står en firkant med et udråbstegn i foran alle feltnavne i kontakt. ???

find en bedre baggrund til hovedrammen. det vide stikker af imod resten.

mvh JakobA
Avatar billede ezzuk Nybegynder
31. januar 2001 - 20:50 #19
siden er kanon. jeg fik eddermame et chok, da jeg så billedet af damen. det var ret uventet:-)

jo, når man loader siden, sidder linksene pissetæt sammen...