Avatar billede xman Nybegynder
09. februar 2004 - 00:40 Der er 4 kommentarer

iis ConquerChat

hejsa allesammen. Jeg har lige installeret en frisk win2k server og iis og alt det pjat.

Jeg fik sat mine sites op og det hele kører fint, jeh kan afvikle alm asp. html etc fino. Men da jeg så skulle til at teste ConquerChat på den rendte jeg ind i probs, den vil altid spørge om brugernavn/password. Den eneste den tillader login er administrator på serveren.

Jeg har set på brugerene på serveren og givet iusr_xxx permissions som bruger til at kunne read/execute og det han skal have, desuden har brugeren fint rettigheder inde i IIS også. Det virker som om der er noget galt med authentication på mig, men hvad kan jeg simpelthen ikke regne ud.
Avatar billede xman Nybegynder
09. februar 2004 - 01:58 #1
ok jeg har nu testet lidt mere og det lader til det er ved alle asp applikationer den spørger efter passwordet.
Avatar billede kdje Nybegynder
10. februar 2004 - 13:42 #2
er det alle Asp side også nomal sider som ikke er med det der conquerchat?
Avatar billede kdje Nybegynder
11. februar 2004 - 10:29 #3
den folder hvor sider er i skal have nogle rettigher med bruger IIUSER_maskinenavn
hvis du selv er admin på server skal du.

give dem her  Administrators (Fuld) IIUser_maskine (Modify) System (Modify)
Avatar billede xman Nybegynder
14. april 2004 - 11:07 #4
kdje smid lige et svar, så får du de point.