Avatar billede lillejens Nybegynder
08. februar 2004 - 14:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

formel i celle

hvordan skal formelen for kun at medtage værdier mellem 300-599 og hvis ikke der er værdier melle de nævnte tal skal der ikke være noget i cellen
Avatar billede bak Seniormester
08. februar 2004 - 14:26 #1
=HVIS(OG(A1>=300;A1=<599);A1;"")
Avatar billede bak Seniormester
08. februar 2004 - 14:27 #2
I ecxel altså, Så ikke lige at det var qauttro Pro :-)
Avatar billede lillejens Nybegynder
08. februar 2004 - 22:48 #3
hej bak det var altså excel og jeg har fået det svar jeg skulle bruge jeg har ikke været på experten længe og kan ikke rigtig finde ud af alt det nye der kommet, og da jeg det sidste halve år har arbejdet på et designprojekt og skal nu til at sætte det i produktion og kommer til at arbejde en masse i excel igen lillejens
Avatar billede bak Seniormester
09. februar 2004 - 09:07 #4
Ok lillejens, det er også ved at være længe siden :-)
Avatar billede lillejens Nybegynder
09. februar 2004 - 18:45 #5
ja men nu sker der også mere fremover ;o)
Avatar billede lillejens Nybegynder
09. februar 2004 - 21:20 #6
hvad pokker sker der nu har jeg trykket på accepter 4 gange og det hjælper ikke på det hvad gør jeg nu forkert
Avatar billede lillejens Nybegynder
09. februar 2004 - 21:22 #7
5 gang er lykken gang :o(