Avatar billede uvtd Nybegynder
08. februar 2004 - 13:14 Der er 3 kommentarer

USB flash

Jeg har en USB flash memory (Mini Cruzer fra sandisk). Der er forsvundet nogle filer. Hvis jeg trykker på egenskaber så siger den at der er brugt 22,3 MB selv om jeg ikke kan se nogle filer. Findes der nogen måder hvorpå jeg kan komme i kontakt med de 22,3MB som er brugt?
Avatar billede sukos Juniormester
08. februar 2004 - 13:16 #1
æhh, måske indstillinger i stifinder?

altså, vis alle filer
Avatar billede uvtd Nybegynder
08. februar 2004 - 13:49 #2
Ja lidt hjalp det. Nu har jeg fundet en masse .chk filer. Det ligner filer til genoprettelse, men hvordan får jeg dem genoprettet?

Ole
Avatar billede uvtd Nybegynder
09. februar 2004 - 11:58 #3
Så har jeg løst problemet. .CHK filer er windows systemfiler og de kan åbnes hvis man kender det oprindeligt fil format ex .doc. Ma forsøger at åbne filen og angiver det program som den skal åbnes i og vupti så kommer dokumentet frem.

Ole