Avatar billede jnielsen Nybegynder
07. februar 2004 - 19:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Prob. m. Geforce 5900 xt

Hej der.

Jeg har lige købt et GeForce 5900 XT med 129 mb. ram.
Problemet er at når jeg starter spil, eller andre programmer, der bruger 3d så fryser min computer efter 5 sek.
Der er ingen problemer når jeg køre i windows, men så snart jeg skal lave noget der kræver lidt så fryser den.
Jeg har installeret driver fra nVidia 53.03...
er der nogle der har en idé om hvad der kan være galt?

Mit bundkort kan godt nok kun køre agpx4, men alligevel burde den da godt kunne køre. Korter finder da selv ud af om den skal bruge 1,2,4 eller agp 8 ik?
Avatar billede magictouch Nybegynder
10. februar 2004 - 07:37 #1
Tjek deres egen side, om der er hjælp at hente: http://dev22.net-technical.co.uk/geezerswebbies/nvidiafix/home.htm
Avatar billede jnielsen Nybegynder
27. juni 2004 - 18:24 #2
.