Avatar billede metalmichael Nybegynder
27. januar 2001 - 10:19 Der er 19 kommentarer

SKAL BRUGE 1

Jeg Skal Bruge En html eller java Script Til At Beskytte De Html og Java Koder Der Ligger På Min Hjemmeside, Kan Du Hjælpe. ??
Hvis Det Fylder Nogen Filer Kan Du Sende Det Til :
metalmichael@post.cybercity.dk

P.S Point Bliver KUN Givet Hvis Det Er Noget jeg Kan bruge
Avatar billede js17dk Nybegynder
27. januar 2001 - 10:25 #1
<script LANGUAGE=\"JavaScript1.1\">
<!-- Begin
function right(e) {
var msg = \"Desværre! Dette er en Copyright site, og der må derfor ikke kigges i koden\";
if (navigator.appName == \'Netscape\' && e.which == 3) {
alert(msg); // Delete this line to disable but not alert user
return false;
}
else
if (navigator.appName == \'Microsoft Internet Explorer\' && event.button==2) {
alert(msg); // Delete this line to disable but not alert user
return false;
}
return true;
}
document.onmousedown = right;
// End -->
</script>

Den slår højremuseknap fra, er det det du skal bruge???
Avatar billede metalmichael Nybegynder
27. januar 2001 - 10:28 #2
js17dk >> Nej Det er Det Ikke, For Man Kan Gå Op I\"Vis\" \"Kilde\" Så Kommer Den Frem Alivel, Selvom Folk Går ind Og Kigge Den vej, SKal man Ikke Kunne Se Noget
Avatar billede js17dk Nybegynder
27. januar 2001 - 10:33 #3
Du kan ikke fjerne din kode, det er simpelt hen umuligt, du skal huske på at koden bliver gemt i:
c:\\WINDOWS\\Temporary Internet Files

Du kan så få siden til at vises i fuld skærm, så kan man ikke trykke på vis - kilde
Avatar billede metalmichael Nybegynder
27. januar 2001 - 10:36 #4
js17dk >> Jeg har Set Den på En Side Men Kan Ikke Huske Hvor, Det Er En html eller java Kode Der Går ind Og Skjuler resten Af Din Hjemmeside Opsætning (Html og jave) Koder Du Har På Siden Selom Man Gå I Vis Kilde
Avatar billede js17dk Nybegynder
27. januar 2001 - 10:41 #5
Tror ikke på at det er muligt, så skal scriptet jo også gå ind på den persons computer og slette nogle filer.

Hvis man kunne det bare sådan uden vidre var det jo overhovedt ingen sikkerhed.

Hvorfor vil du skjule dine koder???
Avatar billede hoejrup Nybegynder
27. januar 2001 - 10:42 #6
Hvis du skal beskytte dit system, så skal du lave et script i ActionScript, cgi, java mv. For du kan ikke beskytte din javascript eller dine HTML koder.

/per
Avatar billede js17dk Nybegynder
27. januar 2001 - 10:44 #7
Per >> Ja men man kan jo stadig se den html kode der bliver genereret, jeg tror han slet ikke vil have vist noget
Avatar billede metalmichael Nybegynder
27. januar 2001 - 10:46 #8
Den jeg Har Set, Der Kan Man Kun Se 5 Linjer Når Man Går Ind Og Kigger I Vis Kilde Eller Når Man Højere Klikker
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. januar 2001 - 10:57 #9
Prøv at se her:
www.search.mobilixnet.dk/krypter/ie.htm

De er muligt at kryptere koden, dog er krypteringen ikke så svær at fjerne, men jeg tror at det vil forhindre 90% i at hugge dine javascripts.
Avatar billede metalmichael Nybegynder
27. januar 2001 - 11:00 #10
Tommyf >> Nope, Det Er Heller Ikke Lige Den Jeg Har Set, Mener Den Jeg Har Set Hed \"htmlprotect\"
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. januar 2001 - 11:29 #11
metalmichael<--> HvorFor skriVer Du MeD SåDan ET underligt FORbRUG af STORE og små bogstaver?
Avatar billede liquid Nybegynder
27. januar 2001 - 11:33 #12
jeg har engang hørt noget om at man kan lægge koderne i en txt fil på serveren og så hente koderne derfra til ens side...
Avatar billede limemedia Nybegynder
27. januar 2001 - 12:31 #13
metalmichael >> hvis du tænker dig om en ekstra gang... Din serverside programmering vil ikke kunne ses af brugeren og det er der de gyldne sten er begravet. HTML / JavaScript / CSS er på et sådant niveau at alle kan følge med. Vis mig en funktionalitet og jeg vil kunne kopiere den uden at kigge på sourcen.

Kort fortalt : hvad tror du det er, der er så revolutionerende ved din kode at det aldrig er set før ? Jeg må sige, jeg har endnu ikke set en side hvor det har været nødvendigt og undskyld jeg tvivler på dine evner, men jeg tror sgu ikke at du har ret meget at skjule. !
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. januar 2001 - 12:36 #14
Vi har været inde på dette mange gange før, sidste gang kom mig og erikjacobsen, frem til at den enste sikre måde var:

1) Køb din egen server
2) placer den eneste kopi af din hjemmeside på den
3) Køb 500kg cement
4) Hæld den flydende cement ud over din server
5) Når det er størknet placere du serveren i en gammel tysk bunker

Så er du 100% sikker.
Avatar billede metalmichael Nybegynder
27. januar 2001 - 12:56 #15
ljweb >> Det Har Ikke Noget At Gøre med Om Jeg Har Noget At Skjule, Men Gider Bare ikke Folk Kopi\'er Noget Fra Min Hjemmeside Da ALT Er med Copyright
Avatar billede limemedia Nybegynder
27. januar 2001 - 13:00 #16
alle billeder kan kopieres, alt tekst samt alle scripts... hvis folk kopierer kan du trække dem i retten :) fordi det er copyrightet ! Det svære er at opdage det... At beskytte dig er umuligt !
Avatar billede metalmichael Nybegynder
27. januar 2001 - 13:54 #17
OKay Ingen Kunne Svare Mig På Det, Men er os Ligemeget Har Fundet Det. Forsat God Dag
Avatar billede hatecaps Nybegynder
27. januar 2001 - 21:05 #18
så luk lige spørgsmålet, og med mindre du er klar til at bevise at det rent faktisk lykkedes for dig, burde du jo nok også uddele et par point for folks anstrengelser

ha\' det godt
hatecaps :-)
Avatar billede styler Nybegynder
14. februar 2001 - 14:19 #19
<script language=\"JavaScript1.1\">
<!-- begin
document.onmousedown=click;
if (document.layers) window.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); window.onmousedown=click;
function click(e){
    if (navigator.appName == \'Netscape\'){
        if (e.which != 1){
    alert(\"Du kan desværre ikke højreklikke !\");
            return false;}}
    if (navigator.appName == \"Microsoft Internet Explorer\"){
        if (event.button != 1){
            alert(\"Du kan desværre ikk højreklikke !!!\");return false;}}}
// end -->
</script>