Avatar billede binko Nybegynder
07. februar 2004 - 15:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hoveder på siderne

Jeg har et word 200 dokument der indeholder ca 100 sider..

Når jeg ændre sidehovedet på den ene af siderne, bliver alle andre automaistk også ændret.... kan man ikke fravælge at computeren ikke ændre alle andre...

Jeg vil gerne selv kunne gå ind og ændre en af gangen.
Avatar billede ellebaek Nybegynder
07. februar 2004 - 15:05 #1
så skal du indsætte et sektionsskift, så kan du når du ændre sidehovedet vælge om dette hovede skal være på alle siderne, eller kun på en enkelt sektion..
Avatar billede ellebaek Nybegynder
07. februar 2004 - 15:11 #2
Du fravælger muligheden med at sidehovedet skal være det samme som forrige på knappen i menuen for sidehoved/fod. Der skal du klikken den fra der hedder samme som forrige.
Avatar billede Jman Praktikant
07. februar 2004 - 15:30 #3
Avatar billede zimes Nybegynder
07. februar 2004 - 15:33 #4
Han får da spurgt nogle gange, hvad det skulle hjælpe kan jeg så ikke se. Og han har ikke reageret på nogle af sine spørgsmål. (?)
Avatar billede Jman Praktikant
07. februar 2004 - 15:34 #5
har du set brugernavnet ???
Avatar billede exp Juniormester
07. februar 2004 - 15:59 #6
binko >>
Du bedes venligst forklare dit forhold til brugeren adim

Mvh
exp/coadmin
Avatar billede binko Nybegynder
08. februar 2004 - 09:25 #7
Jeg fik en besked fra adim ( en ven) om at han , efter at have udfyldt spørgsmålet, ikke kunne se at den kom i spørgsmål kategorien. derfor havde hn prøvet igen, og jeg prøvede derefter også.... men også hos mig selv, kunne jeg ikke se spørgsmålet når jeg klikkede på "Spørgsmål oprettet af dig"