Avatar billede chruker Nybegynder
27. januar 2001 - 02:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

En e-mail adresse til nye spørgsmål, en anden til kommentarer

Hej

Jeg vil gerne foreslå at man kan opgive to e-mail adresser i sine indstillinger. Den ene skulle så blive brugt når der oprettes nye spørgsmål og den anden skal bruges når der kommer kommentarer eller svar i de spørgsmål man deltager i.

Tanken er selvfølgelig at nummer to e-mail adresser f.eks. kunne være til ens mobiltelefon. Sådan at man hurtigt fik besked via den.

En mere perfekt løsning ville nok være at man kunne vælge at få en sms besked ved de to typer af events.

Håber I forstår.
Avatar billede chruker Nybegynder
27. januar 2001 - 07:07 #1
Nu vil jeg hen efter rundstykker :-)
Avatar billede mmp Nybegynder
27. januar 2001 - 14:00 #2
Jamen - det kan man jo i forvejen med langt de fleste email-adresser. Forwarde, når der kommer email, til sin mobilføn. Jeg synes ikke, det er nødvendigt med 2 emailadresser i sine indstillinger.
Avatar billede cepo Nybegynder
27. januar 2001 - 16:37 #3
Jeg kan kun fuldt ud tilslutte mig, hvad mmp skriver.

I forvejen har vi jo sikkert nok rigeligt med adresser at holde styr på - og begynder der også at komme sms\'er fra/på flere forskellige her fra Eksperten kunne det godt tænkes, at man gik hen og blev helt ekspertitisk forvirret.

Lad os beholde det, som det er.
Avatar billede mrcorex Nybegynder
27. januar 2001 - 16:44 #4
Bare lige en erfaring fra hverdagen:

Min private email-adresse er automatisk sat til for at sende videre til mobil-telefon. Og samme email-adresse var på Eksperten. JEG BLEV SINDSYG AF DET BIPPERI. Deltager du bare i 3-4 spm og der er en livlig debat - så får du dælme mange SMS\'er. Du kan ikke engang nå at læse dem allesammen. Så det med SMS\'en til mobil-telefon, vil jeg KRAFTIGT fraråde. På et tidspunkt fik jeg så mange SMS\'er så at min mobil-telefon blev fyldt op. Jeg slettede dem allesammen og lige så snart jeg havde slettet dem, BEGYNDTE DEN AT BIPPE IGEN. :(

Bip, bip, bip, bip, bip, bip, bip, bip, bip, bip, bip, bip, bip, bip, bip, bip, bip, bip, bip, bip, bip, bip, bip, bip, bip, bip, bip, bip, bip, bip, bip, bip, bip, bip, bip.

Nu har jeg fået lavet en speciel email-adresse til Eksperten som IKKE bliver sendt videre til mobil-telefon. :)

/CoRex
Avatar billede mrcorex Nybegynder
27. januar 2001 - 16:45 #5
Og ja, det må godt grines. Det gjorde jeg, omend lettere vanvittigt!
Avatar billede chruker Nybegynder
27. januar 2001 - 18:47 #6
Grunden til at jeg foreslår det er netop pga. at jeg deler corex erfaring. Normalt får jeg 50-60 e-mails med nye spørgsmål, men kun 1-2 e-mails hvor der er kommet nyt i et af de spørgsmål hvor jeg deltager. Det er de sidste 1-2 e-mails som jeg gerne vil have videresendt til min mobil sådan at man hurtigt kan komme ind og deltage i debatten. Og det er jo ikke sådan at hvis der er kommet 10 nye kommentarer i et spørgsmål at der så kommer 10 sms\'er - det irritationsmoment har vi jo fået udryddet.
Avatar billede chruker Nybegynder
27. januar 2001 - 18:48 #7
Hvis sms beskeder så tilmed bliver optimeret sådan at alt de nødvendige information f.eks. står i subject linien så vil det såment være endnu bedre.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
29. januar 2001 - 10:19 #8
forslaget er noteret, men bliver ikke lavet lige nu.