Avatar billede jk501 Nybegynder
05. februar 2004 - 14:54 Der er 1 løsning

Problemer med margner

Når jeg i sideopsætningen vælger at ligge mit dokument ned, så det bliver et vandret ark jeg arbejder med, og samtidig forsøger at tilpasse margenerne, får jeg at vide at de ligger uden for udskriftsområdet. Jeg vil egentligt gerne have 1 cm på alle 4.

Hvis jeg vælger at computeren skal justere, bliver den venstre margen sat til 9,31 cm, og de 3 andre er ok.

Hvis jeg derimod vælger at ignorer, kan jeg sagtens arbejde videre med mine valgte margner, men når jeg så skriver ud, fjerner den de yderste ca. 8 cm (venstre side), således at teksten i midten, pludselig er i venstre side, og teksten i højre side, står i midten. Det betyder jo så ogsp, at jeg har ca. 8 cm blank papir i højre side af mit A4 ark.

Jeg har arbejdet med Word i mange år, men aldrig før haft dette problem.

HJÆLP !!!!

jk501
Avatar billede jk501 Nybegynder
05. februar 2004 - 15:12 #1
En god kollega fandt løsningen (heldigt, da jeg var ved at blive grå i toppen, og det er sq for tidligt)

Skaler til papir = Ingen tilpasning

Ændres til A4