Avatar billede digginet Nybegynder
05. februar 2004 - 14:28 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Må jeg få din professionelle vurdering?

Du må gerne være hudløst ærlig, jeg kan godt tage det.

http://www.digginet.dk

Mvh.
Jussi
Avatar billede darkside Nybegynder
05. februar 2004 - 14:31 #1
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.digginet.dk%2F

Du kan starte med at sørge for at siden kan valideres mod w3 ;)
Avatar billede gano707 Nybegynder
05. februar 2004 - 14:45 #2
Godt lavet, stilrent, overskueligt.. udemærket!
Avatar billede bas Forsker
05. februar 2004 - 14:48 #3
Jeg synes også det ser meget fint ud!

Flot lavet.

Hvis jeg skal komme med noget, så skulle du måske prøve at gøre ikonerne
i i kassen "Valgmuligheder" lidt mindre.
Men det er småting.

/Martin
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
05. februar 2004 - 15:25 #4
(1) Selve layoutet er dejlig enkel. Den er ikke direkte uoverskuelig, men jeg vil sige at der er mange ting på forsiden, får næsten den fornemmelse at du bare har puttet noget på siden for at der skulle være noget. Synes du skal tynde lidt ud i det. Evt kunne informationerne gemmes lidt af vejen og ligges ind på en underside.

(2) Synes det er nogle gode venlige farver du har sat sammen. Virker behageligt for øjnene.

(3) Menuen er enkel og lige til at gå til, og med overskrifterne er det nemt hele tiden at se hvilken side man befinder sig på.

(4) Synes også det er fint med de små billeder du bruger på undersiderne, det skaber lidt liv/dynamik på siden, og siden virker ikke kedelig.
Avatar billede cozey Nybegynder
06. februar 2004 - 10:15 #5
synes ikke at de 5 billeder i toppen ser synderligt professionelt ud! ...
Avatar billede digginet Nybegynder
06. februar 2004 - 10:32 #6
Her er mine kommentarer til jer:

Til darkside
Det kan du for så vidt have ret i, men det føler jeg er lidt sent nu. Det er nok nærmere noget at stræbe efter inden man går igang med et nyt projekt, ikke når nærmest al koden skal laves om. Det må jeg huske næste gang ;-)

Til gano707
Tak for det.

Til bas
Tak for de venlige ord, og jeg er enig med dig i at ikonerne er for store. Det vil jeg helt sikkert ændre, jeg har bare ikke lige kunne finde en pæn gif i den rette størrelse til "Føj til foretrukne"

Til jacoblausen
Ad (1) Layout er enkelt og uoverskueligt, men der er for mange ting på forsiden, mener du den kasse jeg har kaldt "Bredbånd i boligforening", eller teksten under det store billede?

Ad (2) Tak, det er svært at vide hvordan farverne tager sig ud på andre skærme end min lille bærbare. Hvad synes du om billederne af familien Danmark? Mere specifikt, kan du lide banneret?

Ad (3) Det synes jeg også, men nogen få mener at link navnene er for uoverskuelige, at det er svært at vide nøjagtigt hvad der er bag.

Ad (4) Tak, det var lige præcis formålet.

Er der nogen der kan se flere problemer? Alle forslag er velkomne
Avatar billede digginet Nybegynder
06. februar 2004 - 10:33 #7
Til Cozey

Ok, hvad er problemet med dem?
Avatar billede nse Nybegynder
06. februar 2004 - 10:36 #8
Digginet: Glem w3 det er spild af tid, det har praktisk talt ingen effekt..
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
06. februar 2004 - 11:32 #9
Digginet >>

ad (1): Ja på alle sider står der noget over i denne kolonne, og synes det virker lige en tak for sammenpresset, og det var noget jeg synes man kunne undvære/flytte ind på en underside.

ad (2): Jeg synes måske billederne udviser lidt mere hyggestemining foran fjernsynet etc - og ikke så meget hvordan bredbånden bruges i familien.
Avatar billede minus Nybegynder
07. februar 2004 - 13:55 #10
synes at den billede du har i toppen (altså med alle de mennesker), kan skifte. så man ikke hele tiden ser det samme :)

men ellers godt design og layout.