Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2004 - 12:36 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Danske karakterer

Midt i skrivningen af en e-mail vil Outlokk pludselig ikke skrive danske karakterer
Det fungere fint i alle andre programmer

Hvad gør jeg?
Avatar billede mr_eleganza Nybegynder
05. februar 2004 - 13:22 #1
Har du et andet tastatur indstalleret?
Når jeg har både Dansk og Engelsk tastatur indstalleret, sker det en gang imellem.
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2004 - 13:44 #2
Hvad mener du med et andet tastatur installeret?
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2004 - 13:46 #3
Men jeg har jo ikke problemer med æ ø og å her og i fx word - kun i Outlook
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2004 - 13:46 #4
Nå, nu kan jeg pludselig godt
Avatar billede trakavolvien Nybegynder
05. februar 2004 - 13:49 #5
Hvis det er du har et andet landestandard installeret på systemet, feks det engelske, så er det bedste nok at afinstallere det... For at tjekke om du har det installeret, skal du kigge i Kontrolpanelet - > Tastatur - > Landestandarder...

Hvis du kan se noget der hedder EN, så marker det og tryk på Fjern eller Remove...

Derefter skal du genstarte computeren, og så burde det problem ihvertfald være løst...
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2004 - 13:52 #6
Men det kan vel ikke være problemet, når jeg fx her kan skrive æ ø å?
Avatar billede trakavolvien Nybegynder
05. februar 2004 - 14:01 #7
Engang imellem så skifter den automatisk til Engelsk, og så er det nemlig lige der du ikke kan skrive æ-ø-å... Jeg har prøvet det selv, og jeg fjerner altid den engelske ting der :)
Avatar billede hcma Novice
05. februar 2004 - 14:21 #8
ingen hjælp her. FOR MANGE ÅBNE SPØRGSMÅL :O((
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2004 - 21:47 #9
tjah
Avatar billede freekyzone Nybegynder
08. februar 2004 - 21:49 #10
Sker det en gang i mellem?
Hvad sker der efter en reboot?
For mit ICQ gør noget ligende en gang i mellem..
Avatar billede krask Nybegynder
13. februar 2006 - 13:46 #11
Du rammer sikkert taste-kombinationen for Language switch, se hvad den er for din PC under Settings, Controlpanel, keyboard - Input locals - key settings, på min er det left Alt+Shift