Avatar billede unsigned Nybegynder
05. februar 2004 - 10:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke se redigeringstid

Når jeg markerer et word dokument, trykker på egenskaber og scroller ned i bunden, så er der ud for redigeringstid blankt. De øvrige informationer under "oprindelse" er der. Kan jeg trykke på en knap, og få redigeringstid frem? Win 2000. Office 2000 pro.
05. februar 2004 - 10:18 #1
Det kunne tyde på, at der er en eller anden fejl i enten din word eller i dit styresystem. Mon ikke det er i Word.

I menupunktet 'Help' finder du punktet 'Detect and Repair' prøv at kør den engang. Du skal nok have Office cd'en klar.
Avatar billede unsigned Nybegynder
05. februar 2004 - 10:37 #2
-> flemmingdahl  Kørte 'Detect and Repair' men det hjælp ikke. Jeg fik dog løst problemet alligevel. Hvis jeg åbner egenskaber ved at markere dokumentet og vælge egenskaber, så kan jeg ikke se redigeringstid. Hvis jeg åbner dokumentet, vælger filer, egenskaber, statistik, så kan jeg se redigeringstid. Du har prøvet at hjælpe, smid et svar, så får du pointene.
05. februar 2004 - 11:16 #3
hmm